Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht over promo SM-T500 A7 tablet bij Soundbar

(Onderwerp aangemaakt op: 21-04-2022 05:43 PM)
885 Weergaven
LethalRabbit
Journeyman
Opties

Goedemiddag allen,

Ik wil via dit bericht graag een klacht delen die ik heb m.b.t. mijn deelname aan een promo actie.

Vorig jaar in september heb ik een Samsung HW-Q950A Soundbar besteld. Middels een promo zou ik hier gratis een SM-T500 tablet bij ontvangen.

Op 2 oktober 2021 heb ik mijn deelname bevestigd en hierover ook een bevestigingsemail gekregen. Vervolgens is op 6 december mijn deelname goedgekeurd (mail over ontvangen), met het bericht dat de tablet binnen 6 weken geleverd zou worden.

Inmiddels zijn we ruim 7 maanden verder vanaf het moment van aanvraag, maar helaas heb ik nog steeds de tablet niet ontvangen. Ik heb hierover nu zo'n 10x contact gehad met de klantenservice (via Facebook en Whatsapp), elke keer ligt de oorzaak weer net ergens anders maar 'kan ik het product op korte termijn verwachten'.

Ik heb een Track & Trace link van DHL ontvangen, maar die staat al sinds 23 december 2021 op 'Zending nog niet ontvangen'. Inmiddels heb ik drie weken geleden zelfs bericht van Samsung ontvangen dat de tablet inmiddels geleverd is, al schijnt DHL dus nog van niets te weten.

Al met al zou ik toch graag willen benoemen dat ik het bizar vind hoe ik de afgelopen maanden van het kastje naar de muur ben gestuurd. Het is uiteraard begrijpelijk als er vanwege chiptekorten of andere leveringsproblemen vertraging optreedt, maar ik had het erg op prijs gesteld als daar dan open en eerlijk over was gecommuniceerd. Nu heb ik keer op keer loze excuses en belofte op verbetering ontvangen, maar daadwerkelijke actie is uitgebleven...

Ik hoop dat iemand hier mij verder kan helpen.

0 Likes
34 Antwoorden
Members_rrzxgNF
Journeyman
Opties

Hoi!

Reeds sinds januari loopt hier helaas al een promotie die is bevestigd en goedgekeurd.

BEL5598981QSBNV

de tracking heb ik ontvangen op 19/01/2022.

nu ongeveer 3 maand later nog steeds niets ontvangen, de ene keer is het niet op voorraad, vervolgend weer wel, dan weer niet. Elke collega vermeld me iets anders. 

Ik ben dit stilletjes aan moe aan het worden. De toestellen staan op voorraad dus je kan dit ook op die manier oplossen. of een ander minimum gelijkwaardig toestel aanbieden die wel leverbaar is.

vandaag kreeg ik te horen dat het nog 4 weken zal duren, terwijl het er nu al 12 zijn... logisch gezien mijn bevestigingsmail van de promotie sprak op 2 weken :winking-face: dan ineens kreeg ik door 6 weken... uiteindelijk worden het er zeker al 16!!!

ik verhuis naar een ander adres begin Mei, en als ik hier weg ben kan ik dit niet laten doorsturen door Bpost naar mijn nieuw adres (weer zo een handige service) 
ik vroeg dan gewoon een statusupdate met een correcte datum zodanig ik dit kan regelen hier met iemand in de buurt, maar ook hier kunnen ze niet op antwoorden. ik vraag me eigenlijk af wat de bedoeling is van een chatfunctie als ze toch allemaal iets anders zetten.

Ik heb het er volledig mee gehad met jullie spelletjes en laat het hier niet bij. ik schakel hiervoor testaankoop en hun juridische dienst in wegens misleidende informatie op jullie site en in jullie emails die jullie verzenden. ik heb alvast bewijzen genoeg die elkaar tegenspreken.

Graag had ik nog deze week een concreet en correct antwoord rond leverdatum en ik verwacht dit pakket geleverd te zien voor het einde van April 2022. 

Kan u dit nakijken en me hiervan op de hoogte brengen! 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_rrzxgNF , goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder.

Het is natuurlijk niet fijn dat de promotie wat langer op zich laat wachten. Van mijn collega heb ik begrepen dat je Tab A8 zal gaan ontvangen in plaats van de Tab A7. 

Deze zijn helaas nog niet voorradig bij mijn collega's van de promotie afdeling, wel wordt er hard gewerkt om deze ook zo snel mogelijk uit te leveren.

Wanneer de levering ook daadwerkelijk in handen van BPost is, krijg je ook een bericht met een track n trace.

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_rrzxgNF
Journeyman
Opties

Goedemiddag,

Eindelijk eens een meer concreet antwoord waarvoor zeer veel dank!

Het probleem zit hem in het feit dat ik verhuis, niet dat het langer zal duren.

binnen dit en 2 a 3 weken ben ik niet meer op mijn huidige adres en daarom wens ik concreet een datum of een termijn door te krijgen.

Op die manier kan ik of bij jullie nog een ander adres doorgeven, of het oplossen op een andere manier.

kan je dit eventueel nakijken?

de track & trace code van Bpost heb ik reeds ontvangen op 19/01 en vervolgens nog eens een nieuwe op 31/03. 

bedankt

mbg,

rs.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik ga dit navragen bij mijn collega's en zodra ik hier een reactie op heb zal ik deze ook met je delen!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_rrzxgNF
Journeyman
Opties

ok bedankt alvast

Members_rrzxgNF
Journeyman
Opties

Goedemorgen

is er al nieuws met betrekking tot mijn probleem?

bedankt

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb nog geen terugkoppeling gehad, gisteren heb ik hier een reminder over gestuurd. Zodra ik meer weet stuur ik je ook een berichtje!

Groeten,

Martijn

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat is het registratienummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
LethalRabbit
Journeyman
Opties

Hi Patrick!

Het registratienummer is NLD4590684DNGXH. Bedankt voor het meekijken!

Groet

0 Likes