Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

irritante app balk onderaan beeldscherm drijft me tot hoog irrittatieniveau

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
134 Weergaven
Kojika
Apprentice
Opties
Hoi,

Eerste keer hier maar kan er niks over vinden. Ineens heb ik een balk onderin mijn beeldscherm die niet weg wil gaan. Hier staan de icoontjes van de openstaande apps in en een raster met 9 puntjes die naar alle apps gaat als je erop klikt. Ik krijg dit gewoon niet weg, het probleem is echter dat als ik op bepaalde pagina's zit waar ik op een knopje volgende moet klikken, het knopje volgende wegvalt onder die stomme nutteloze balk die daar blijft staan. Echt waardeloos. Weet iemand hoe ik die balk kan laten verdwijnen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Kojika,

Bedankt voor jouw bericht. Ik help je ook graag verder. Zie e.v. de Community post uit de onderstaande link hierover. Je kan ons gerust weten of je zo eruit komt ermee.

https://bit.ly/4jnbCJR

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Opties
Hoi

Hoe ziet die er uit?
Kan je een screenshot laten zien
0 Likes
Kojika
Apprentice
Opties
ik moest een foto maken met mijn telefoon want die balk wordt niet meegenomen in slim selecteren of screenshot. Rechts de besturingsknopjes, maar die verdwenenen altijd gewoon. Maar sinds die kleine icoonweergaven in het midden blijft de hele balk staan. Ook als ik de navigatiebalk op veeggebaren zet in instellingen blijft de balk met die icoontjes staan.zltKp2fVt9.jpg
0 Likes
Opties
Ja ik zal alsnog diep in de instellingen kijken voor die navigatiebalk. Als het goed is daar een knop te vinden om uit te zetten
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Kojika,

Bedankt voor jouw bericht. Ik help je ook graag verder. Zie e.v. de Community post uit de onderstaande link hierover. Je kan ons gerust weten of je zo eruit komt ermee.

https://bit.ly/4jnbCJR

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Kojika
Apprentice
Opties
Nou hier was ik nooit achtergekomen! Dex uitgezet en taakbalk in instellingen was ook weer aan te klikken. Super blij mee dankjewel!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Kojika,

Ik wens je nog veel plezier met jouw Tab! Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt, kan je ons gerust weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes