Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Installatie ONE UI 4.1 op Tab S7 FE

(Onderwerp aangemaakt op: 19-04-2022 09:12 AM)
376 Weergaven
Teniwesp
Apprentice
Opties
Beste leden,
Het downloaden en bijwerken van de software lijkt goed te gaan (100%) maar tijdens het installeren krijg ik na 25% de foutmelding 'kan firmware niet bijwerken'. De laatste update was 4-12-2021. Wat kan ik doen om het op te lossen?
Alvast bedankt voor de reactie.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Teniwesp
Apprentice
Opties
Het is gelukt dmv de smart switch app op de pc. Toen ik een backup van mijn tablet wilde gaan maken via de smart switch app kreeg ik de melding dat er een update was. Die opgestart en toen lukte de installatie wel🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je de tablet al eens opnieuw opgestart?  Als dit niet helpt zorg er dan voor dat je een goede back up maakt en reset de tablet eens volledig.

Teniwesp
Apprentice
Opties
Ik heb de tablet idd opnieuw opgestart maar helaas, ik blijf steeds dezelfde melding krijgen.
0 Likes
Teniwesp
Apprentice
Opties
Ik ga de reset proberen hopelijk lukt het dan wel. Bedankt
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Teniwesp, goedemiddag.

Is het je nog gelukt met de tip en het advies van @Mootje? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Teniwesp
Apprentice
Opties
Het is gelukt dmv de smart switch app op de pc. Toen ik een backup van mijn tablet wilde gaan maken via de smart switch app kreeg ik de melding dat er een update was. Die opgestart en toen lukte de installatie wel🙂
Guillaumine
First Poster
Opties

2023/05 | Een reset naar fabrieksinstellingen werkt niet bij mijn tab S7 FE. Ik ga nog proberen om de tablet te koppelen aan mn pc in combinatie met smart switch maar t is wel vervelend. Zeker gezien de pc van mijn werkgever is. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Guillaumine , goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat lukt er precies niet wanneer je de tablet wilt resetten? Wanneer je je tablet terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je gegevens 😇 Stel je tablet vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en de media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google Play Store en Galaxy Store.

Kijk hier voor meer informatie of het terugzetten naar de fabrieksinstellingen: https://bit.ly/2JJ5MB2

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes