Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

help keyboard cover werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 26-10-2020 03:11 PM)
6370 Weergaven
jaffiejf
Explorer
Opties
Na de laatste firmware/software update (T860XXU3BTJ2 september) voor de tablet s6 herkent mijn tablet mijn toetsenbord  echter de muis en toetsenbord doen niets meer.
Dit is eerder ook al eens gebeurt en uiteindelijk gefixt met een firmware update van de cover.
Heb de helpdesk van Samsung gebeld en hebben alle opties doorlopen om het probleem op te lossen maar zonder resultaat. 
Heeft er iemand een andere optie voor dit probleem?
Jeroen
25 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @jaffiejf,

Welkom op de Community.

Heb je wat meer informatie voor mij? Wat heb je zoal geprobeerd?

Heb je de tablet bijvoorbeeld al eens gereset?

rsz-846676
0 Likes
jaffiejf
Explorer
Opties
wat is geprobeerd
samsung de
op nieuw opstarten
opnieuw updaten
alle connecties verwijderen en op nieuw verbinden
memorie dump
instellingen reset keyboard

en geloof nog iets maar weet niet zeker meer

de laatste keer dat ik dit had was er kort daarop een firmware update voor de cover maar ben deze nog niet tegen gekomen.

mocht er nog een optie zijn graag

mijn tablet terug naar fabrieks setting en alle updates opnieuw installeren doe ik het liefst niet ivm te veel locaal opgeslagen instellingen en documenten

gegroet

jeroen
0 Likes
jaffiejf
Explorer
Opties
samsung dex haat autocorrectie
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat lijkt mij wel de beste optie als dit allemaal niet heeft geholpen. Heb je ook alle updates geïnstalleerd die in de Galaxy Store staan?

En staat NFC aan op de tablet? 

Helpt dit niet, dan raad ik je aan om een back-up te maken van je gegevens met Smart Switch en een reset uit te voeren.

Laat je weten hoe het na de reset gaat? 👍

rsz-846676
0 Likes
jaffiejf
Explorer
Opties
deze cover werkt met de 4 pins onder aan de tablet en is dus hardwarematig verbonden.
NFC staat vanaf het begin uit. En heeft nog nooit eerder voor problemen gezorgd.
BIXBY word NOOIT geupdate . teveel privecy gevoelige instellingen die ik niet accepteer
idem met GOOGLE ASSISTANT.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je de reset nog proberen?

rsz-846676
0 Likes
jaffiejf
Explorer
Opties
dat betekend dus dat ik ongeveer 200 in app ducumenten die niet gesynct worden en ongeveer een jaars werk in app vooruitgang die ook niet gesynct kunnen worden allemaal kwijt moet raken zonder zekerheid dat het werkt?

fabrieks instellingen doe ik alleen wanneer er een virus op staat of als ik de tablet vervang met een nieuwe en alles heb over gezet.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan kan ik je op afstand niets anders adviseren. Anders kun je ermee langs een servicepunt van ons gaan om het met een andere cover te testen, dan weten we zeker of het aan de tablet of aan de cover ligt.

rsz-846676
0 Likes
jaffiejf
Explorer
Opties
en nu doet het toetstenbord het weer
0 Likes