Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen toetsenbord

(Onderwerp aangemaakt op: 18-04-2025 09:41 AM)
199 Weergaven
HansB58
Student
Opties
Vor8ge week een nieuwe TabA9+ gekocht. Alles leek prima totdat ik Word installeerde. Er verscheen geen toetsenbord. Al de hele week met Samsung aan de tekefoon om het probleem te verhelpen, maarvhet levert niks op. Ik wil het apparaat omruilen, maar Samsung wil niet meewerken. Wat nu?
0 Likes
7 Antwoorden
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @HansB58, bedankt voor jouw bericht en welkom op de Community!

Als dit na het downloaden van een bepaalde app is ontstaan, kan je het beste die app direct verwijderen om te zien of het probleem blijft. Had je dit al gedaan?

Mocht je jouw tablet in de winkel hebben gekocht, gelden de voorwaarden van die winkel wat betreft het retour brengen of omruilen. Waar heb je precies jouw tablet gekocht?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
HansB80c
First Poster
Opties
Hoi Daphne,
Het tablet is vorige week gekocht in de webshop van Sansung.
Ik heb apps gedownload vanuit playstore, zoals NS, whatsapp, bol.com, trivago. Bij deze apps werkt het tablet prima.
Het is alleen bij Word en Excel dat is geen toetsenbord krijg waardoor ik niet kan typen.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Heb je toevallig ook al in de Toetsenbord instellingen gekeken? Ga naar Instellingen -> Algemeen beheer -> hier kan je dan kijken of alles goed staat ingesteld.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
HansB80c
First Poster
Opties
Hoi Daphne,
Ik heb algemeen beheer bij de A9+ gecheckt met de instellingen van de A8 die mijn vrouw heeft. Alles staat precies gelijk.
0 Likes
HansB58
Student
Opties
Vervolgens heb ik op verzoek van de Samsung medewerker het volgende uitgevoerd :
Cache gewist
Word en Excel verwijderd
Soft reset uitgevoerd
Diagnose gedaan via de Members App
Foutenrapport ingestuurd
HansL1
Navigator
Opties
Je kunt ook eens een andere toetsenbord app proberen, zoals GBoard van Google.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update HansB58,

Je kan ons gerust up-to-date houden hierover. Heb je het ook het advies van HansL1 kunnen uitproberen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes