30-07-2023 05:14 PM - modificato 30-07-2023 05:50 PM
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
Ik ben gevoelig voor PWM , pulse width modulatie, wat gebruikt wordt bij de s8+ en ultra met amoled scherm om de helderheid aan te passen. Dit geeft me dan hoofdpijn na 5 minuten gebruik.
Mensen hebben de s8+ al omgeruild met s8 11 inch omwille van dit 'flikkeren'
De s8 11 inch heeft tft scherm dus geen pwm maar ik wachtte dat de s9 11 inch uitkwam daar die betere cpu en batterij heeft.
Alleen bljkt nu de s9 11 inch ook een amoled scherm heeft.
Ik probeer via youtube, reviews etc te achterhalen of de s9 serie dan toch nog altijd pwm gebruikt ?
Iemand die dit weet ? Samsung?
Notebookcheck website geeft deze info maar ze hebben de s9 nog niet getest...en huidige tablet is asn zijn einde toe...
En waarom vermeld samsung dit niet op hun website?
Het gaat tenslotte om de gezondheid van mensen.
Sommige krijgen oogpijn of oog irritatie, anderen hoofdpijn en soomige zelf misselijkheid ...
Spijtig genoeg is er hetzelfde probleem met laptops, smartphones met amoled scherm...
Risolto Andare alla soluzione.
1 Soluzione
Soluzioni accettate
in data 31-07-2023 01:47 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Hi @apollo008, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, de Tab S9 is ook uitgerust met een Amoled scherm. Wanneer je de aankoop via onze website doet, kan je deze ook met 30 dagen terugsturen wanneer deze niet bevalt 😇
Groeten,
Martijn
in data 31-07-2023 10:05 AM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
omdat dit misschien niet groot genoeg is. Zo zijn er nog 1000 andere dingen waar mensen last van zouden kunnen hebben maar om alles te vermelden is niet te doen helaas. Dan moet je 10000 pagina's met gezondheidsrisico's maken. Loop een Mediamarkt ofzo binnen en test het uit zou ik zeggen. Dat is de snelste manier om erachter te komen.
in data 31-07-2023 01:47 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Hi @apollo008, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, de Tab S9 is ook uitgerust met een Amoled scherm. Wanneer je de aankoop via onze website doet, kan je deze ook met 30 dagen terugsturen wanneer deze niet bevalt 😇
Groeten,
Martijn
31-07-2023 02:52 PM - modificato 31-07-2023 02:54 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
hallo, nochthans is er wel een vermelding ivm magneten in tablet, smartphone.Er zijn geen duizenden gezondheids issues een met tablet. Wel deze pwm waar meer en meer mensen last van hebben.
Even bij mediamarkt binnenlopen om het testen is geen oplossing.
Het hangt ervan af of pwm is gebruikt maar ook op welke frequentie. Ook vanaf welke helderheid.
Dat betekent dat de ene tablet iemand die gevoelig is hiervoor al na 5 minuten probleem geeft.
Een andere tablet met hogere frequentie mogelijk pas 1 uur uur etc...
de ene persoon tav de andere. Het is spijtig genoeg geen zwart wit.
PWM is bekend dat het deze problemen kan geven, het enige dat we niet weten is of de frabrikant dit toepast en hoe.
De oplossing is zoals hieronder is voorgesteld.
Aankoop doen en dan langer proberen en terugsturen indien problemen...