Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Tab S6 Lite app updates via Play Store werkt niet meer sinds Android 14/OneUI6.0 update

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2024 09:49 AM)
265 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Redi040
First Poster
Opties

Zoals in de titel, na update naar Android 14/OneUI 6.0 geeft Play Store altijd 'Er is iets misgegaan' fout bij zoeken naar updates van geïnstalleerde apps. En als je de lijst van geïnstalleerde apps opvraagt dan is deze leeg, dus dat is waarschijnlijk gerelateerd. Updaten van apps individueel werkt wel.

Ik lees veel soortgelijke recente berichten op fora voor Samsung telefoons, dus ik neem aan dat Samsung dit intussen weet en hard werkt aan een oplossing? Ik kan hier weinig over vinden tot nu toe. En weet iemand misschien een fix hiervoor? Play Store cache wissen, opnieuw opstarten helpt niet.

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ga eens naar instellingen > apps > Google Playstore en Google Play services en ga bij beide naar opslag en gegevens wissen.

Werkt dit?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Redi040
First Poster
Opties

Dank voor je antwoord en suggestie. Heb alles gewist plus tablet opnieuw opgestart, maar probleem is er nog steeds.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Redi40,

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw toestel en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes