op 21-01-2024 09:49 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Zoals in de titel, na update naar Android 14/OneUI 6.0 geeft Play Store altijd 'Er is iets misgegaan' fout bij zoeken naar updates van geïnstalleerde apps. En als je de lijst van geïnstalleerde apps opvraagt dan is deze leeg, dus dat is waarschijnlijk gerelateerd. Updaten van apps individueel werkt wel.
Ik lees veel soortgelijke recente berichten op fora voor Samsung telefoons, dus ik neem aan dat Samsung dit intussen weet en hard werkt aan een oplossing? Ik kan hier weinig over vinden tot nu toe. En weet iemand misschien een fix hiervoor? Play Store cache wissen, opnieuw opstarten helpt niet.
op 21-01-2024 09:38 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 22-01-2024 12:56 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Dank voor je antwoord en suggestie. Heb alles gewist plus tablet opnieuw opgestart, maar probleem is er nog steeds.
op 23-01-2024 10:14 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Bedankt voor jouw reactie Redi40,
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw toestel en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Met groet,
Ajay