op 28-12-2018 09:44 PM - laatst bewerkt op 21-03-2019 04:00 PM door RobertS
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Sinds ongeveer een maand (Black Friday) heb ik een Galaxy Tab S3 tablet met een Samsung Tab S3 keyboard book cover (Belgisch; AZERTY).
De eerste keer dat ik het toetsenbord met m'n tablet verbond kreeg ik op m'n tablet (eenmalig) een melding om een taal en indeling te selecteren. Eenmaal dit gebeurd was (toetsenbordindeling Belgisch / AZERTY) werkte het toetsenbord zo'n 2 weken normaal. Zonder aanwijsbare reden is de fysieke toetsenbordindeling daarna veranderd van AZERTY naar QWERTY, niettegenstaande de toetsenbordindeling in de Android-instellingen nog steeds op Belgisch ingesteld stond en kreeg ik iedere keer ik verbinding maakte met het toetsenbord opnieuw de melding om een taal en toetsenbordindeling te selecteren. Welke toetsenbordindeling ik ook selecteerde de indeling van het fysieke toetsenbord bleef QWERTY en de melding om taal en indeling te selecteren bleef terugkomen.
De tablet resetten naar fabrieksinstellingen heeft het probleem tijdelijk verholpen maar sinds een paar dagen is hetzelfde probleem opnieuw opgedoken. Hoe kan dit definitief opgelost worden? Het kan toch niet de bedoeling zijn om de tablet elke 2 weken terug te zetten naar fabrieksinstellingen?
- Tags:
- Tab S3
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
op 23-04-2019 04:18 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
is je probleem reeds opgelost? Ik heb exact hetzelfde probleem. Taal staat ingesteld op belgisch maar nog steeds een qwerty toetsenbord.
op 24-04-2019 10:59 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-04-2019 01:05 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Nee, probleem is nog niet opgelost.
op 25-04-2019 01:10 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@Nick schreef:Waar heb je de taalinstellingen precies aangepast, Scambre? Want er zijn verschillende taalinstellingen, niet allemaal hebben ze betrekking op de toetsenbordindeling.
Ik heb de taalinstellingen aangepast onder Instellingen > Algemeen beheer > Taal en invoer > Fysiek toetsenbord. Onder Tab S3 Book Cover Keyboard kan je dan de taalinstellingen kiezen.
op 25-04-2019 02:14 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
25-04-2019 02:43 PM - bewerkt 25-04-2019 02:44 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-04-2019 03:35 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Wanneer ik de tablet met de keyboard book cover verbind krijg ik telkens de volgende melding:
Wanneer ik de melding aanklik kom ik in de instellingen terecht:
De toetsenbordindeling is volgens mij correct en toch krijg ik iedere keer de melding om een toetsenbordindeling te selecteren. De werkelijke toetsenbordindeling blijft echter QWERTY.
Bij een andere Tab S3 met een keyboard book cover heb ik enkel bij de eerste connectie een toetsenbordindeling moeten instellen en heb ik sindsdien geen enkele melding meer gekregen over de toetsenbordindeling en is de toetsenbordindeling ook werkelijk AZERTY.
op 25-04-2019 03:52 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 25-04-2019 03:54 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
De Galaxy Tab S3 heb ik aangekocht via CoolBlue (belgie). Bij de aankoop was er de actie dat men dit toetsenbord gratis kreeg. Dat heb ik later toegestuurd gekregen door Samsung.

- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »