Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy tab s3 is snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 28-05-2020 02:36 PM)
777 Weergaven
Ilse77
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb sinds een tijdje een tab s3. Nu heb ik een raar probleem. De batterij is binnen 12h geheel leeg. Hij staat dan in standby modus.

Als ik de tablet reset en niets meer terug zet (apps, data, enz.)vanuit de back-up dan doet hij in standby modus ongeveer een week, zonder dat ik er iets mee doe.

Is de batterij dan leeg en laad ik hem weer op dan gaat hij nog maar weer 12h lang mee.

Ik snap er niets meer van. Ik heb er namelijk geen zin in om telkens de tablet weer terug te moeten zette naar de fabrieks instellingen. 

Ik heb vanalles al geprobeerd. Geheugen vrij gemaakt, batterij spaarstand enz.

Wie kan mij helpen.

Groeten Ilse.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ilse77
Apprentice
Opties

Na diverse dingen geprobeerd te hebben, heb ik ook maar eens de modem gereset. Dit omdat de tv box ook kuren begon te vertonen. 

Blijkbaar was dit het probleem. Het probleem is verholpen. 

Groet Ilse. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Ilse,

Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om elke week een reset uit te voeren... Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Een wilde gok voor we andere dingen gaan proberen: kun je eens uitproberen of je tablet ook zo snel in stand-by leegloopt wanneer je je Wi-Fi en Bluetooth uitzet? 

kevin-sig
Ilse77
Apprentice
Opties
Ga ik uitproberen. Zodra ik meer info heb laat ik het weten.
0 Likes
Ilse77
Apprentice
Opties

Ik snap er nu niets meer van. Ik heb de Wi-Fi uit gezet en de batterij niveau bleef constant, geen snelle ontlading.

Nu heb ik de Wi-Fi weer aangezet en de batterij niveau blijft nu ook constant.

Ik blijf het in de gaten houden. Ik hoop dat dit zo blijft. Dan is er geen probleem.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat 'ie het nu goed doet! Mocht het terugkomen, dan is het een goed idee om de tablet na te laten kijken bij een servicepunt of je kunt gebruik maken van de Ophaalservice.

rsz-846676
0 Likes
Ilse77
Apprentice
Opties

Tja, hier ben ik weer. Het probleem doet zich weer voor. Ik heb een foto gemaakt van de batterij verbruik.

Op dit moment laad hij nu op. Daarna zal ik de tip van Kevin nog eens uittesten. 

20200608_181635.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is een vrij snel dalende batterij inderdaad. Probeer Kevin z'n tip nog eens, anders raad ik je toch aan om gebruik te maken van de Ophaalservice.

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Ilse77
Apprentice
Opties

Na diverse dingen geprobeerd te hebben, heb ik ook maar eens de modem gereset. Dit omdat de tv box ook kuren begon te vertonen. 

Blijkbaar was dit het probleem. Het probleem is verholpen. 

Groet Ilse. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is opgelost!

rsz-846676
0 Likes