Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Tab A 2019 10.1 auto houder

(Onderwerp aangemaakt op: 17-12-2020 08:18 PM)
303 Weergaven
Plantje
Helping Hand
Opties

Ik heb voor de kids allebei een Galaxy Tab A 2019 10.1" voor in de auto. Nu heb ik hier al een mooie kabel gevonden om de tablet in de auto van stroom te voorzien, maar ik ben nog op zoek naar een mooie houder.

Ik wil graag op de achterkant van de twee voorstoelen een houder monteren waar ze de tablet in kunnen klikken. Zou mooi zijn als het er een beetje strak uitziet, dus ik ben niet op zoek naar van die losse dingen met allerlei draden die overal hangen.

Gaat om een Tesla Model 3 waar ze in moeten trouwens.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Plantje,

Op basis van een YouTube video kwam ik hier terecht: https://bit.ly/38oup4f

Zou je alleen naar een alternatieve houder moeten kijken. Is het proberen waard 😉

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik heb ooit zoiets met mijn auto gedaan.
In mijn geval had ik het bij de dealer voorgelegd en die hadden het mooi ingebouwd voor mij. Misschien is dat een idee voor jou?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Plantje
Helping Hand
Opties

Mwoa.... bij Tesla hebben ze geen dealerships. Ik heb ook ooit een tablet in een Seat Leon voor in de auto laten "inbouwen". Was best duur en ik was matig tevreden.

Het inbouwen lukt me ook wel. Wil vooral graag een beetje een mooie houder hebben. Maar ik vrees dat ik bij Aliexpress spul uit ga komen.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Plantje,

Op basis van een YouTube video kwam ik hier terecht: https://bit.ly/38oup4f

Zou je alleen naar een alternatieve houder moeten kijken. Is het proberen waard 😉

rsz-846676
0 Likes
Plantje
Helping Hand
Opties

Thanks @BruceH !

Die video had ik al eens gezien, maar bedankt dat je hem weer even onder de aandacht brengt. Als het goed is past in zo'n houder ook een Galaxy Tab A 2019. Tenminste.... dat hoop ik, want ik heb er twee besteld :smiling-face:

Ik was van plan te kijken voor een iets strakkere oplossing. Dit is nogal een stellage. Maar op zich is dit ook wel mooi.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem, succes! Deel je het eindresultaat met ons? 😁

rsz-846676
0 Likes
Plantje
Helping Hand
Opties
Heeft lang geduurd, maar het is gelukt. Ik heb dezelfde houders genomen. Alleen heb ik durf verlengen van de bouten iets netter opgelost door langere bouten te nemen. Ook stroomkabels toegevoegd. Eén ervan is helaas al stuk gegaan,omdat ze ingeplugd nogal ver uitsteken. Verder verwacht ik dat ze pas echt gebruikt gaan worden als we eindelijk weer eens op reis kunnen!
0 Likes