Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Tab 8a opslag loopt vol

(Onderwerp aangemaakt op: 18-01-2022 04:25 PM)
669 Weergaven
pierre66
First Poster
Opties

Ik heb het zelfde probleem als andere met de Galaxy Tab 8a. Opslag loopt helemaal vol met overig. Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen, maar zo heb ik niets aan mijn nieuwe tablet.

0 Likes
10 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Met de app Mijn bestanden kan je de opslag analyseren. Kijk daar eens wat voor bestanden er zijn die misschien groot zijn. Oh en trouwens zoals je zelf al had gezien is er al een topic hiervan geopend en de oplossing stond er ook in namelijk een fabrieksherstel..

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
pierre66
First Poster
Opties
Hoe lang duurt die oplossing dan? Volgens mij is het begonnen na een androidupdate vorige week. De tablet is twee weken oud en zitten maar een paar apps op. Ik heb alle bestanden die ik kon vinden gecontroleerd maar geen was erg groot.
Gaches gewist, geeft niets. Wat zijn de overige bestanden, daar zit het probleem volgens mij.
0 Likes
AnKees
Apprentice
Opties
Nou ik vind het ook heel slecht . Mijn man en ik hebben de tab a8 ook allebei . Bij mijn man opslag helemaal vol en bij mij bijna.
En dan wordt er gezegd zet hem maar naar fabrieksinstellingen maar dan ben ik wel heel veel gegevens ook kwijt.
Kom op Samsung wij zijn niet de enigen .LOS HET OP !!!!!!!!!!!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

De overige bestanden zijn bijvoorbeeld mappen met eigen data, ik heb bijvoorbeeld 30GB aan muziek op de interne kaart staan in een mapje. Dat valt onder overige. Maar ook cache data van apps en van het systeem zelf. Nou ben ik niet achterlijk en ik snap dat dit waarschijnlijk word veroorzaakt door een fout ergens in het systeem. Helaas is het enige dat je er tegen kunt doen een fabrieksherstel. En ik zou sowieso een foutrapport naar Samsung sturen met de loggegevens erbij via de Samsung Members app.

@AnKees Als je een oplossing wilt zul je een foutrapport moeten indienen.

En wat is het probleem met een fabrieksherstel? Je kunt toch een backup maken van je gegevens?

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-maak-ik-een-back-up-van-mijn-smartphone-of-tab...

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
AnKees
Apprentice
Opties
Foutrapport is maandag al opgestuurd door medewerker die ik aan de telefoon had en er ook niet uitkwam. Maar wordt niet goed op gereageerd, ik kreeg via messenger iets opgestuurd wat ik kon proberen, maar helaas alles in het Engels en dat begrijp ik niet, toen ik dat meldde werd er niet meer gereageerd.

Maar jammer . Heb tot nu toe tot volle tevredenheid allerlei samsung apparaten gehad, behalve tot nu toe en dan begrijp ik ook nog dat het een systeem fout is.

Maar goed zal me er helaas bij neer moeten leggen en de fabrieksinstelling doen.
0 Likes
Members_Jj4KuEI
First Poster
Opties

Wij hebben exact hetzelde probleem. Terug gezet naar fabriekinstellingen, maar dan loopt ook overig opnieuw vol met zo'n 0,5 GB PER dag. Ik ga morgen de tablet ruilen voor een andere tablet. Want heb nu nog garantie.

0 Likes
AnKees
Apprentice
Opties
Ja ik denk ook dat het niet onze beste keus is geweest voor deze tablet.
Maar weet niet of zulke dingen onder garantie vallen.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Resetten en daarna geen apps installeren. Kijken of die dan nog vanzelf vol loopt.. Zo niet 1 voor 1 apps installeren en blijven monitoren elke dag. Zo kom je erachter welke app dit veroorzaakt. Of opsturen voor reparatie. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
tessah
Pioneer
Opties
Ik heb een Samsung tab A 1.0 en het zelfde probleem
0 Likes