Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Buds Pro koppelen met Tab SM-T800

(Onderwerp aangemaakt op: 06-08-2021 09:24 PM)
595 Weergaven
Martin01
Student
Opties

Ik heb bij mijn S20 de eatbuds pro, lukt mij niet om deze te koppelen aan mijn tablet SM-T 800

Is dat op de e.o.a. manier wel mogelijk ?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Voor de koppeling met de Galaxy Buds Pro heb je minimaal Android 7.0 nodig. Ik ben even nagegaan op welke software jouw Tablet draait, dat is maximaal Android 6 en is daarom helaas niet compatibel met elkaar en ook de reden dat je deze niet kunt koppelen. 

rsz-846676\

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je op de tablet de netwerkinstellingen al gereset?

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Martin01
Student
Opties

Ja gereset   maar lukt nog steeds niet om earpods te verbinden met tablet

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Martin01,

Hierbij een link naar een uitgebreide uitleg, hoe je de Buds kunt verbinden met jouw S20: https://bit.ly/2Df2yb3

Opmerking: 

• Let op: Je MOET de 'Galaxy Wearable-app' en de 'SmartThings-app' van de Google Play Store of Galaxy Store downloaden en installeren. 
  • Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van de apps hebt.
  • De afbeelding in deze video is een voorbeeld in het Engels, maar is ook beschikbaar in de geselecteerde taal van je telefoon.
  • De gebruikersinterface van de software kan verschillen op basis van het model van je mobieltje en de versie van de Galaxy Wearable-app.
  • Als het indicatielampje van het oordopje niet knippert, sluit je de laadbox aan op een oplader en laad je deze minstens 30 minuten op. 
rsz-846676
Martin01
Student
Opties

Ja deze zijn gereset ....maar dat geeft nog steeds geen resultaat!!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Martin01, Bij welke stap loop je precies vast? Anders wordt het lastig je op weg te helpen.

rsz-846676
0 Likes
Martin01
Student
Opties

Als ik via bluetooth verbinding probeer te maken ziet tablet de buds niet ! Een zg wearable app die ik wel op mijn S20 heb, kan ik op mijn tablet biet vinden in de play store

0 Likes
Oplossing
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Voor de koppeling met de Galaxy Buds Pro heb je minimaal Android 7.0 nodig. Ik ben even nagegaan op welke software jouw Tablet draait, dat is maximaal Android 6 en is daarom helaas niet compatibel met elkaar en ook de reden dat je deze niet kunt koppelen. 

rsz-846676\
0 Likes