Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Er kan geen veilige verbinding tot stand worden gebracht.

(Onderwerp aangemaakt op: 21-07-2023 12:09 AM)
3880 Weergaven
Siske89
First Poster
Opties

Ik heb een Samsung Galaxy Tab 2 10.1 en heb een probleem met internet. Ik heb lange tijd mijn tablet niet meer gebruikt omdat ik totaal geen internetverbinding kreeg maar nu heb ik me er vandaag toch eens mee bezig gehouden. Internet werkt weer maar als ik iets op zoek op google en door wil klikken naar een site krijg ik ineens de melding 'Er kan geen veilige verbinding tot stand worden gebracht.' Geen idee hoe ik dit moet aanpakken. Ik heb mijn hele tablet doorzocht en gesynchroniseerd (vooral omdat het zolang geleden was dat ik hem nog had gebruikt). Ook nog eens heropgestart maar ook dat helpt niet.

Ik kan ook apps zoals vtmgo niet openen op mijn tablet. Kan dit? Of ligt dit ook aan dit internetverbindingsprobleem.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Siske89, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Heb je ook gekeken of er misschien nog een update beschikbaar is voor jouw tablet? Krijg je deze melding ook te zien wanneer je de tablet in de Veilige Modus hebt gestart? Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Siske89, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Heb je ook gekeken of er misschien nog een update beschikbaar is voor jouw tablet? Krijg je deze melding ook te zien wanneer je de tablet in de Veilige Modus hebt gestart? Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Jalou_Rock
Student
Opties
Ik heb hetzelfde probleem bij mijn Samsung tab 3 en veilige stand blijkt dit niet op te lossen
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jalou_Rock,

Bedankt voor jouw bericht. Is dit bij alle websites zo? Aangezien het om een 2013 model gaat kan het zijn dat het de veiligheiscertificaten mist waardoor het inderdaad geen beveilige verbinding tot stand kan zetten met bepaalde websites. Heeft jouw tablets, waaronder de browser, ook de allerlaatste updates?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes