Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Chrome standaard browser fail

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
125 Weergaven
Justaerin
Journeyman
Opties
Hallo, 

Sinds de laatste software update van mijn Samsung Galaxy Tab A9+ moest ik bij het openen van de google chrome app, een standaard browser en zoekmachine kiezen. Hier onder foto's van de schermen die ik kreeg te zien. Maar nu komt het: Hoe bevestig ik mijn keuze bij het kopje: 'selecteer een zoekmachine' ?! Ik heb van alles gepoogd maar ik kan niets bevestigen om zo door te gaan met internetten in de chrome app. Ik heb de tablet opnieuw opgestart. De app verwijderd en opnieuw gedownload. Wie o wie weet hoe ik hier doorheem kom? 
Mvg
Melanie

image
Pima, ik klik op volgende.

image
De browser kon ik kiezen: chrome, maar bij de volgende stap gaat het mis. 

image
Ik heb Google aangeklikt, maar er is nergens een knop met 'bevestigen' of 'akkoord'. Ik heb ook andere zoekmachine's aangeklikt maar niets werkt.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Melanie,

Wij kunnen e.v. op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Je kan ons gerust op de hoogte houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Melanie,

Dat is een goede vraag! Ik help je graag verder. Het selecteren van de zoekmachine zou normaal al genoeg moeten zijn. Wanneer je terug gaat naar het menu en Chrome opnieuw start zou het jouw geselecteerde zoekmachine moeten opstarten. Je kan ons gerust laten weten of het zo lukt. Controleer verder nog of jouw Tab A9+ helemaal up-to-date is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Justaerin
Journeyman
Opties
Hi Ajay,

Ik heb bovenstaande gedaan/gecheckt. Zelfs de Chrome app helemaal verwijder en opnieuw geïnstalleerd maar helaas blijf ik haken op dat laatste scherm zondar dat ik iets kan 'bevestigen'. Het is na de laatste update van 25 april dat ik deze pop-up kreeg. Ik gebruik nu de gewone 'Samsung Internet'. Werkt ook prima, maar was nogal gehecht aan Google Chrome. Misschien dat het met een eventuele volgende update verholpen wordt.
Ik wacht af. Bedankt voor je hulp tot zover!

Groet, Melanie
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Melanie,

Wij kunnen e.v. op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Je kan ons gerust op de hoogte houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes