Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android systeem melding uitzetten

(Onderwerp aangemaakt op: 28-05-2023 04:43 PM)
1234 Weergaven
Caroline56
Journeyman
Opties
Hoe kan ik op een Tab S7FE, Android 13 One Ui 5.1, een Android Systeem melding uitzetten? Ik krijg constant een melding dat de app Panels bovenop wordt weergegeven. Als ik naar meldingen ga bij de instellingen kan ik de Android Systeem meldingen niet uitzetten.

0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Je kunt toch bij instellingen > apps > de app panel op stil zetten? Meldingen uitzetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Caroline56
Journeyman
Opties
De melding komt niet van de app "Panels" maar van Android System en die meldingen zijn niet uit te zetten, knop is licht grijs.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Controleer in Meldingscategorieën van Android-systeem of er een categorie is voor de melding die u ontvangt en of deze kan worden uitgeschakeld.

Caroline56
Journeyman
Opties
Die is er dus niet. Het vreemde is dat op mijn Galaxy S20, ook Android 13 en Onu UI 5.1, de instellingen precies hetzelfde staan en daar krijg ik die melding niet.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Caroline56, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heeft de app verder ook de juiste rechten en machtingen? Is jouw tablet verder up-2-date? Ben je op jouw telefoon en tablet ook ingelogd met hetzelfde Samsung account? Geldt dit ook voor de Panels-app?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Caroline56
Journeyman
Opties
Ik kan alle vragen met ja beantwoorden!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Caroline56, goedemiddag.

Heb je de app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Maakt ook dit geen verschil dan hebben wij ook een mogelijkheid voor Hulp-op-Afstand.  Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee om na te gaan of dit opgelost kan worden. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes