Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Actie s23

(Onderwerp aangemaakt op: 21-07-2023 11:40 AM)
380 Weergaven
Members_RzSV8fW
First Poster
Opties

Samsung s23 was te koop met een actie tot 16e juli dus heb in de telefoon besteld op 16juli via T-Mobile website maar het was op een zondag dus heb ik de telefoon mandaag opgehaald in de t-mobile winkel in Uden. 

Dus heb me aangemeld voor de actie en kreeg ineens dit email. 

Beste Besart,

Onlangs heb je deelgenomen aan onze Samsung Galaxy S23 promotie met registratienummer NLD10602322YSWL. Helaas voldoet jouw registratie niet aan de actievoorwaarden. Daarom kunnen we je deelname helaas niet goedkeuren.

De reden hiervoor is:

Het deelnemende model is niet aangekocht bij een deelnemende winkel.

Einde email!

Het is toch vreemd? Ik heb letterlijk 16de die telefoon met de actie besteld op de officiële website? Het was zondag dus heb het maandag moeten ophalen in een officiële winkel in Uden? 

Je besteld online met actie op tijd want het was de 16e maar ineens is die actie niet meer geldig? Terwijl ik door de actie de telefoon heb gekocht? Wat een oplichting zeg? Gewoon mensen voor de gek houden. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_RzSV8fW 

Hi Besart, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat je aanvraag vooralsnog is afgewezen. De actie waar je jij voor hebt geregistreerd is ook niet helemaal de juiste, al begrijp ik de verwarring hierin heel goed. De link naar de juiste actie is: https://bit.ly/46uH17d 

Hiervoor kan je je overigens nog steeds registreren, heb je ook een bevestiging van je bestelling op de 16e ontvangen? Maak hier anders een schermafdruk van en voeg deze ook toe aan je nieuwe aanvraag.

Mijn excuses voor het ongemak!

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_RzSV8fW 

Hi Besart, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat je aanvraag vooralsnog is afgewezen. De actie waar je jij voor hebt geregistreerd is ook niet helemaal de juiste, al begrijp ik de verwarring hierin heel goed. De link naar de juiste actie is: https://bit.ly/46uH17d 

Hiervoor kan je je overigens nog steeds registreren, heb je ook een bevestiging van je bestelling op de 16e ontvangen? Maak hier anders een schermafdruk van en voeg deze ook toe aan je nieuwe aanvraag.

Mijn excuses voor het ongemak!

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200