23-01-2022 12:16 PM
Jestem od tygodnia posiadaczką waszej pralki i z przykrością muszę stwierdzić że znów zawiodłam się na waszej marce . Moja nowa pralka samsung ww90t554aat pobiera płyn do płukania ale pranie nic nie pachnie i nie jest miękkie , próbowałam każdego sposobu i ciągle to sama ,płyn znika ale nie jest użyty . Okropnie mnie denerwuje że moje pranie nie pachnie czystością
23-01-2022 12:20 PM
23-01-2022 12:38 PM
Próbowałam już w każdym , patrzyłam czy nie pobiera za szybko lub nie spływa ale wszystko robiła dobrze , nie nalewam go więcej niż pokazuje kreska max .Robiłam wszystko tak jak mi doradzi o na chacie i bez efektu
23-01-2022 12:56 PM
@justynawildeman Proszę sprawdzić czy szufladka na detergenty jest czysta, nie jest zapchana jakimiś pozostałościami po np. proszku
23-01-2022 01:10 PM
To jest nowa pralka i wszystko jest czyste już podczas pierwszego prania nic nie pachniało
23-01-2022 01:53 PM
23-01-2022 03:32 PM
Nie mam pojęcia co się dzieje z płynem , nie znam się na tym
25-01-2022 12:42 PM
@justynawildeman czy płyn do płukania w momencie dozowania od razu spływa z przegródki, czy zostaje na miejscu? Możesz też sprawdzić, ustawiając 2 płukania i wirowanie, czy płyn zostanie pobrany od razu na początku pierwszego płukania, czy dopiero przed drugim płukaniem (wysuwając delikatnie szufladę na detergenty, żeby zerknąć). Jeśli płyn zniknie tuż po rozpoczęciu pierwszego płukania, to znaczy, że pralka po prostu za szybko go pobiera (możliwe, że już razem z detergentem do prania) i dlatego pranie nie pachnie po cyklu. Jeśli tak się dzieje, to należałoby ewentualnie zresetować pralkę poprzez odłączenie jej od prądu na kilka minut i przetestować ponownie. Jeśli to nie pomoże, to wtedy dobrze byłoby się skontaktować z producentem, żeby zgłosić ją na gwarancji.
30-01-2022
07:54 PM
– ostatnio edytowany
31-01-2022
09:07 AM
przez
JustynaM
@DariaR napisał(a):