Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Soundbar 950A

(Onderwerp aangemaakt op: 17-01-2022 07:26 PM)
2750 Weergaven
jeanette1981
Apprentice
Opties

Ik heb de Samsung soundbar 950A de aller eerste keer kreeg ik het gelijk allemaal gekoppeld met de smartthings app. Kon ook zien dat de soundbar online was. Op een gegeven moment bleef de smarthing aan geven dat de soundbar offline is. Nu probeer ik alles weer te conecten maar nu krijg ik elke keer kan soundbar niet registeren bij samsung.

Wat doe ik fout??

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
jeanette1981
Apprentice
Opties
Is Android, maar ik ben er achter, mijn tv blijkt ook ineens offline te zijn. Mijn probleem is voor nu verholpen, vind wel vreemd dat smarthings mijn apparaat elke keer offline gooit

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @jeanette1981 ,

SmartThings is een rampenpakket. Ik krijg m'n wasmachine (QuickDrive) ook niet meer geregistreerd.
Op welk device staat SmartThings? iPhone/iPad, Android tel./tablet?

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
jeanette1981
Apprentice
Opties
Is Android, maar ik ben er achter, mijn tv blijkt ook ineens offline te zijn. Mijn probleem is voor nu verholpen, vind wel vreemd dat smarthings mijn apparaat elke keer offline gooit
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @jeanette1981 , Jeannette,

Dat gebeurt bij mij ook. Ik heb een iPhone 13 Pro. Zie bijlage.
Het maakt niet uit of je de tv bedraad of via wifi aansluit.
De tel. en de tv moeten wel op hetzelfde netwerk zitten.
Ik heb het opgegeven..

24B31C1D-77C6-419D-B225-200F4EC3F553.png

signatureee
Groet, Dick

jeanette1981
Apprentice
Opties
Hoi @dick dit had ik ook van de week. Voor nu opgelost. Gelukkig ben benieuwd voor hoelang.
Willemijne
First Poster
Opties
Bij iedere update van mijn Android telefoon verdwijnt de regel luisteren via soundbar.
Hoe dit herstellen?
De app via smart things dus
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Willemijne, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw soundbar? En is deze ook up-2-date? Zie je de soundbar nog wel staan in de SmartThings-app? Maak je gebruik van Standen en Routines om dit in te stellen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
royozzz
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem met de Q930C, heb deze reeds meerdere keren opnieuw moeten toevoegen aan de smartthingsapp.... erg vervelend en het steeds opnieuw toevoegen gaat moeizaam en kost veel tijd. Hoe is dit te verhelpen?
0 Likes