Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prześwietlone zdjęcia S23 Ultra

(Temat utworzony: 12-12-2023 02:34 PM)
1509 Wyświetlenia
Persika
Explorer
Opcje
Podczas tegorocznych wakacji przejechałam całą Italię i zrobiłam mnóstwo zdjęć S23 Ultra. Zdjęcia w telefonie dosłownie żyleta. Zamówiłam fotoksiążkę oczekując efektu wow, tymczasem zdjęcia na papierze wyglądają na rozjaśnione. W odpowiedzi na reklamację dowiedziałam się, że zdjęcia są w wielu miejscach bardzo jasne i prześwietlone, czego na aparacie czy monitorze laptopa nie zanotowałam. Jeśli chodzi o fotografowanie, to jestem amatorką, ale wydruki z poprzednich aparatów były całkiem poprawne (S7, S20 Ultra). Co mogło pójść nie tak? Jak uniknąć ewentualnego błędu w przyszłości?
14 Odpowiedzi
LoliM4A1
Navigator
Opcje

Nie wiem czy to jest ten powód u Ciebie w tym przypadku, ale zdjęcia w samsungach są strasznie nienaturalne/sztuczne.
Najlepszym znanym mi sposobem na to jest aplikacja GCAM, to aplikacja jak w telefonach google pixel, które potrafią wyciągać dużo nawet mając gorszej jakosci fizycznie aparat.
Jeśli poświęcisz trochę czasu, to będziesz wstanie to zainstalować porawnie i może będzie to rozwiązanie.
Proponuję wersję LMC R17 i ustawienie v13 powinno być najbardziej uniwersalne.

0 Like
Persika
Explorer
Opcje
No właśnie tej sztuczności nie odnotowałam. Publikuję zdjęcia w sieci i słyszę/czytam słowa uznania co do ich jakości, kolorystyki itp. Dziękuję - poczytam, aczkolwiek brzmi skomplikowanie :smiling-face:
0 Like
patyczak
Black Belt 
Opcje