Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Winkelwagen limiet van maximaal 4 bij aankoop via ING/ICS

(Onderwerp aangemaakt op: 11-08-2022 12:13 AM)
415 Weergaven
Members_9y0khVV
First Poster
Opties

Via de Inlog achter de link van ICS kan ik niet meer dan 4 artikelen afrekenen. Hierdoor kunnen de combi deals van de Fold 4 watch en buds niet toegepast worden....

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ik heb het even nagevraagd voor je en het antwoord was dat je dan losse bestellingen moet doen. Ik hoop dat het op die manier lukt voor je.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_9y0khVV, goedemorgen.

Is het je nog gelukt om de bestelling te plaatsen? Of heb je deze alsnog opgesplitst?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
knight_rider_two
First Poster
Opties
Bij het opsplitsen krijg je niet de kortingen die "beloofd " worden in de promoties (bijvoorbeeld bij een hoesje). Die kortingen gelden alleen als je gelijktijdig kunt bestellen. Waarom zou je niet meer dan 4 artikelen kunnen / mogen bestellen? Een garantie wordt ook al als 1 artikel gezien?

Alvast bedankt voor de reactie
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan als het goed is ook meer dan 4 producten bestellen via dat portaal. Om te voorkomen dat onze producten doorverkocht worden wordt er een limiet op het aantal gezet 😉 

0 Likes
knight_rider_two
First Poster
Opties
Graag hoor ik hoe, want mij lukt het al dagen niet?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Stuur mij anders een privé berichtje met een overzicht van hetgeen je wilt bestellen dan ga ik het aan mijn kant ook eens proberen 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
bmottens
First Poster
Opties
Hier idem. Ik ben dan ook benieuwd hoe het opgelost is. Ik bestel via het members-portaal. Heb een zwarte Galaxy Watch 6 44m LTE + een Galaxy Tab s9+ 512GB in het winkelmandje liggen. Maar door alle promoties die bij zowel de Watch als de Tab, overschrijd ik het aantal van maximaal 4 producten. Echt gek en het frustreert enorm. Feitelijk kan ik dus niet een Watch en een Tab tegelijk bestellen. Héél frustrerend dit en ben vooral bang dat alle voordelen en kortingen (die jullie aanprijzen) teniet worden gedaan. Kun je me helpen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @bmottens, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Is het je intussen nog gelukt om de bestelling te plaatsen? Wanneer je de tablet samen met de Watch in de winkelwagen plaatst, wordt ook de geheugen kaart van de tablet direct toegevoegd.  

Groeten,

Martijn

0 Likes