Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verjaardagskorting Samsung Members

(Onderwerp aangemaakt op: 15-06-2021 01:18 PM)
4040 Weergaven
PeterH69
First Poster
Opties

Promo Samsung, kies je verjaardagscadeau met tot wel 30% korting. Met je code kan je wel doorklikken naar de betreffende webshop, maar bij het afrekenen werkt de code niet. Er wordt verwezen of je een nieuwe TV wil, maar die staan er dan niet op???  Klantendienst stuurt nieuwe link door. Omdat ik nog maar pas een nieuwe Samsung TV en Soundbar heb dachten we een draadloze stofzuiger 2in1 aan te schaffen.   De nieuwe link geeft netto prijzen zogezegd met een korting eraf. Ca. 8%, ver dus van de 30% waarmee je gelokt wordt.  Terug contact met klantendienst die verwijzen naar de "Community" omdat zij geen verjaardagscode kunnen sturen. Gaat enkel via Members account.  Ben er nu al een tijd mee bezig en heb er mijn buik van vol. 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @sahil1704, goedemiddag. 

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🎂 Wanneer je een email krijgt van Samsung Members dat (bijna) jarig bent, krijg je hierbij ook een link om een aankoop te doen met een leuke korting. De korting is verschillend per product en kan oplopen tot wel 30% 😇 Had je al wat moois op het oog? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je ingelogd bent met de code dan zit je al in de kortings website. Alles wat je besteld is dus met de kortingsprijs. Die gaat er niet nog een keer vanaf ofzo. Meestal zitten de prijzen net onder de grote winkels van NL. Maar het kan voorkomen dat een winkel een betere actie heeft.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

22 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Met tot wel 30% korting.. dus 8 kan ook.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @PeterH69,

Welkom op de Community.

Zodra je de code invoert op de link die in de mail staat, kom je in ons kortingsportaal terecht. Hier kun je verschillende producten tegen een gereduceerde prijs aanschaffen, met kortingen tot wel 30% 👍

Mocht je er niet uitkomen, dan kun je mij een privebericht sturen.

rsz-846676
0 Likes
Mike H1
First Poster
Opties

Als ik op de link klik en de code invul staat er: ''Voer een geldige verificatiecode in''. Hoe kan ik je een privebericht sturen om het te laten zien bruce?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je de Community via de browser benadert, tik je bovenin op je profielfoto en kies je voor 'Berichten'.

Hier voer je mijn naam in, dan moet het lukken 😉

rsz-846676
0 Likes
yvobra
Explorer
Opties
Krijg je nog steeds een verjaardagskorting, want ik heb hem niet ontvangen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @yvobra, goedemiddag.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Had je al wat moois op het oog? Check ook je SPAM-box, wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
yvobra
Explorer
Opties
Hoi Martijn,
Bedankt en daar kijk ik ook elke dag in, en helaas niet ontvangen. Voorheen kwam deze bij mijn gewone mail.

Vriendelijke groet,
Yvon
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @yvobra.

Krijg je wel andere e-mails binnen vanuit Samsung Members? Staat in jouw Samsung account het juiste e-mail adres geregistreerd? Ik heb helaas niet de mogelijkheid om je deze e-mail nogmaals te sturen, maar als je mij een privé berichtje stuurt heb ik nog wel een andere mogelijkheid 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
yvobra
Explorer
Opties
Hoi Martijn, die krijg ik wel allemaal.
Groet, Yvon
0 Likes