Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verjaardag Korting Coupon

(Onderwerp aangemaakt op: 09-07-2023 11:50 PM)
478 Weergaven
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Beste Samsung-members,

Al jaren lang krijgt een goede vriend van mij ieder jaar, een kortingscode voor zijn verjaardag.

Ik ben pas geleden jarig geweest, en heb helaas weer geen korting coupon ontvangen. 

Hopelijk kan iemand mij verder helpen, ik hoor het graag. Zeker ook omdat ik een nieuw toestel wil kopen. 

Met vriendelijke groet, 
Jessey 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@GeoffreyJones 

Wanneer je ook geen andere mails krijgt kan het zijn dat de optie hiervoor niet aan staat. Open de Members-app en tik op de 3 puntjes rechtsboven, kies voor Instellingen hier kan je de optie voor de mailing in- of uitschakelen. 

Wij hebben helaas geen mogelijkheid om de mail apart te laten versturen, deze worden via een geautomatiseerd systeem verstuurd. Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @GeoffreyJones, goedemorgen.

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Krijg je wel andere aanbiedingen/acties binnen voor de Samsung Members? Heb je misschien al wat moois op het oog? Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) 😇

Groeten,

Martijn

GeoffreyJones
Navigator
Opties
Goedemiddag Martijn,

Dank voor je bericht!

Ik heb nu een Samsung S21 plus geheel schadevrij.

Ik overweeg een inruil met een Samsung S23 Plus of Ultra.

Nee van de Samsung member afdeling krijg ik ook nooit korting coupons.

Met vriendelijke groet,
Jessey
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@GeoffreyJones 

Wanneer je ook geen andere mails krijgt kan het zijn dat de optie hiervoor niet aan staat. Open de Members-app en tik op de 3 puntjes rechtsboven, kies voor Instellingen hier kan je de optie voor de mailing in- of uitschakelen. 

Wij hebben helaas geen mogelijkheid om de mail apart te laten versturen, deze worden via een geautomatiseerd systeem verstuurd. Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) 😉

Groeten,

Martijn

0 Likes
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Martijn, ben je er nog? Ik heb niets meer vernomen helaas.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ja hoor, ik ben er nog. Achteraf zal er geen verjaardag voucher meer verstuurd worden, dit wordt gedaan via een automatisch systeem. Volgend jaar zou je deze wel moeten krijgen(mits de optie is ingeschakeld in de Members-app)

In mijn vorige berichtje zit een link en hiermee kan je mij een privé berichtje sturen 😇

0 Likes
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Beste Martijn, zou je me nog een privé bericht willen sturen? Helaas heb ik die nog niet ontvangen.
0 Likes
roadracer
Student
Opties
21 houden je krijgt er weinig voor terug my andriod tab 10 ,waarde nu inruil 6 euro werkt perfect 6 euro wat koop je daar nu voor belachelijk bedrag was nw haast 600euro
0 Likes
GeoffreyJones
Navigator
Opties
Inmiddels heb ik Samsung S24 Ultra gelukkig wel met alsnog een mooie korting aangeschaft.
0 Likes