Beste Samsung community,
Mijn naam is Martijn Bos, en ik ben al tientallen jaren een trouwe klant van Samsung. Ik ben altijd zeer tevreden geweest met de producten en de service die ik heb ontvangen. Sinds 2021 maak ik gebruik van de door Samsung aangeboden leaseconstructie, waarbij ik voor een vast bedrag per maand een telefoon kan leasen en na 12 maanden kan upgraden. Dit systeem heeft voor mij altijd naar tevredenheid gewerkt.
Tot mijn verbazing is mijn lease-aanvraag dit jaar echter afgewezen, zonder enige vorm van toelichting of uitleg. Dit is voor mij erg verwarrend en teleurstellend, vooral omdat mijn situatie onveranderd is en ik nooit problemen heb gehad met eerdere aanvragen.
Het gaat om het volgend ordernummer NL250122-98106455 en Samsung Private Lease 250122026X0ON, deze aanvraag is geweigerd.
Wat overigens ook bijzonder is dat ik twee bevestigingen heb gekregen, de bovenstaande en direct erachteraan één met ordernummer NL250114-96362449 en Samsung Private Lease 250122022RORR, van deze heb ik nog niets gehoord.
Om u meer context te geven:
- Ik werk al bijna 20 jaar bij dezelfde werkgever en heb een contract voor onbepaalde tijd.
- Mijn salaris is in de afgelopen jaren alleen maar gestegen.
- Ik woon sinds 2001 in dezelfde woning met een lage bruto-hypotheek.
- Ik heb een geldig paspoort, een recente salarisstrook en bankafschriften met de bijschrijving van mijn salaris en de afschrijving van mijn hypotheek geüpload tijdens de aanvraag.
Gezien mijn situatie begrijp ik niet waarom mijn aanvraag is afgewezen. Ik verzoek u vriendelijk om uitleg en hulp bij het oplossen van dit probleem. Ik waardeer de kwaliteit en het gemak van uw producten en diensten zeer, en hoop dat dit probleem snel kan worden opgelost zodat ik weer gebruik kan maken van de leaseconstructie.
Alvast hartelijk dank voor uw tijd en hulp.
Met vriendelijke