Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Lease upgrade aanvragen

(Onderwerp aangemaakt op: 27-11-2024 08:56 AM)
307 Weergaven
Members_jrfQcj7
First Poster
Opties

Ik wil na een half jaar leasen een toestel upgrade naar de Fold 6. alleen zie ik nergens de optie om dit te doen. Als ik in de shop naar lease gaat, krijg ik alleen de mogelijkheid om het toestel te kopen, ook als ik op Leasen druk.

0 Likes
26 Antwoorden
Zoole
Helping Hand
Opties
Is dat niet veranderd naar een jaar??
0 Likes
Members_jrfQcj7
First Poster
Opties

Ik kreeg mail dat ik het vanaf de 22ste kon upgraden. Wat dan een half jaar geleden is van mn eerste keer lease

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_jrfQcj7,

Bedankt voor jouw bericht en interesse in de Fold6! Normaal zie je de instructies in de e-mail dat je had ontvangen.

Als je naar een nieuwe telefoon wilt upgraden moet je eerst een nieuwe leaseaanvraag indienen. Na deze aanvraag wordt de nieuwe leaseovereenkomst voor je opgesteld. Zodra je oude telefoon door Evollis is ontvangen en de éénmalige betaling voor de upgrade is gedaan, zal Evollis je bestaande leaseovereenkomst beëindigen en je nieuwe leaseovereenkomst activeren . Wel moeten eventuele openstaande termijnbedragen en vergoedingen betaald zijn. De termijnbedragen van je nieuwe lening bij Evollis kunnen anders zijn.

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jabberwock
Navigator
Opties
Ik heb hetzelfde als topicstarter. Bij de fold 6 is er geen mogelijkheid om te kiezen voor leasen! Een upgrade is dan ook niet mogelijk.
0 Likes
Members_jrfQcj7
First Poster
Opties

Ik heb geen instructie mail gehad. 

Alsnog geef de pagina optie van de fold 6 me maar niet de optie op het te leasen, als ik de optie leasen klik en verder naar bestellen ga, krijg ik alleen de mogelijkheid om hem volledig te betalen en zie ik niks terug van leasen. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Members_jrfQcj7,

Kan je mij voorzien van jouw vorige bestelnummer? Ik maak dan een interne ticket hierover aan voor onze E-shop afdeling.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_jrfQcj7
First Poster
Opties

Ik geloof dat dit hem is: 24061402ZXPNW

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Members_jrfQcj7,

Bedankt voor jouw gegevens. Welke bestelnummer staat er op jouw aankoopbewijs?

Met groet,

Ajay   

Community Manager
0 Likes
thewisr
Journeyman
Opties
Hier ook hetzelfde. Probeer al 3 weken een Fold 6 te leasen. De klantenservice zegt enkel "probeer het later nog eens". Ik begin nu toch een Pixel 9 Fold te overwegen 😟
0 Likes