Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Terugbetaling retourgestuurd product.

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2023 06:34 AM)
394 Weergaven
Ken1996
First Poster
Opties
Op 21-08-2023 heb ik een bestelling (order-ID: NL230821-76043278) geplaatst op de Samsung Webshop.
Deze order heb ik vervolgens op 26-08-2023 retour aangemeld. Met de retouraanvraag nummers: 8633987148 en 8633987149.
Beide retournummers zouden via PostNL retourgestuurd worden, en hier heb ik dan ook de verzend gegegevens van ontvangen.
Op 29-08-2023 heb ik beide pakketten naar een PostNL punt gebracht, en de verzendbewijzen ontvangen. Waarna beide pakketten volgens de track&trace op 30-08 en 01-09-2023 zijn aangekomen bij VCK Logistics SCS.

Echter ben ik sinds dat moment al aan het wachten op de terugbetaling van retouraanvraag 8633987148. Volgens de website waar mijn ordergegevens worden gespecificeerd is de status: Retourzending gestart. Hierop staat niet aangegeven dat de zending is ontvangen bij Samsung en dat de terugbetaling is aangevraagd. Terwijl deze zending al op 01-09-2023 is aangekomen bij VCK Logistics SCS (Tack&Trace code: 3STLFM600029005)

Ondertussen is het al 2 weken geleden dat ik mijn retouraanvraag ben gestart en op de website waar het retourbeleid word gespecificeerd staat:
"Heb je producten retour verzonden? Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk terug. Zodra wij het product hebben ontvangen en de inhoud is gecontroleerd, storten wij zo snel mogelijk je geld terug. Dit is uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling."

Helaas heb ik tot op heden het retourbedrag nog niet mogen ontvangen.
Wanneer mag ik dit bedrag verwachten?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Ken1996,

Omdat het op dit moment erg druk is via de chat, duurt het soms wat langer dan normaal voordat je van ons een reactie krijgt. Zo te zien heb je deze inmiddels ontvangen. Zoals Martijn al zei, kan je het beste het gesprek voortzetten via één weg om het overzichtelijk te houden.

Groetjes,

Daphne

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Geef het nog een aantal dagen. Je krijgt je geld sowieso terug!

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ken1996, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Als ik je gegevens erbij pak zie ik ook staan dat mijn collega hiervoor een ticket heeft aangemaakt en dit heeft doorgezet naar de collega's van onze webshop. Zodra je retour is verwerkt krijg je ook bericht van ons en wordt de terugbetaling geactiveerd.

Om misverstanden te voorkomen en het overzicht te bewaren stel ik ook voor om het gesprek via één kanaal te laten verlopen. Zodra mijn collega ook meer informatie heeft hierover krijg je ook een berichtje via hen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ken1996
First Poster
Opties
Hey Martijn,

Dat is fijn om te horen alleen is hier dus nog niks concreets...

Wanneer word mijn retour verwerkt? Waarom is dit nog niet gebeurd?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Ken1996 

Om misverstanden te voorkomen en het overzicht te bewaren stel ik ook voor om het gesprek via één kanaal te laten verlopen. Zodra mijn collega ook meer informatie heeft hierover krijg je ook een berichtje via hen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ken1996
First Poster
Opties
Ondertussen zijn we weer een aantal weken verder en heb ik mijn terugbetaling nogsteeds niet mogen ontvangen.
Telefonisch krijg ik steeds maar weer hetzelfde verhaal te horen dat het druk is en het intern opgelost gaat worden.

En via Whatsapp (waar het contact vanaf het begin af aan verloopt) krijg ik nu ook geen reactie meer.
0 Likes
Oplossing
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Ken1996,

Omdat het op dit moment erg druk is via de chat, duurt het soms wat langer dan normaal voordat je van ons een reactie krijgt. Zo te zien heb je deze inmiddels ontvangen. Zoals Martijn al zei, kan je het beste het gesprek voortzetten via één weg om het overzichtelijk te houden.

Groetjes,

Daphne

0 Likes