Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Terugbetaling huidige status onduidelijk.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-07-2024 01:11 PM)
217 Weergaven
Luukj
First Poster
Opties
Op 11 juni heb ik mijn Galaxy Fold 4, aangeschaft via samsung.com, ter reparatie aangeboden bij Samsung via Dynafix. De reparatie werd op 14 juni afgesloten met de mededeling dat het toestel niet gerepareerd kon worden en dat er een terugbetaling in gang werd gezet, omdat het binnen de garantie valt. Op 18 juni ontving ik een bericht van de omruilservice waarin werd aangegeven dat de telefoon niet omgeruild kon worden, maar dat het aankoopbedrag zou worden teruggestort. Dit verzoek is doorgestuurd naar de "E-store".

Tot dat moment verliep de communicatie en voortgang soepel. Nu, bijna twee weken later, en na herhaaldelijk contact via e-mail, telefoon en WhatsApp, kom ik niet verder. Ik word telkens doorverbonden naar andere afdelingen, vaak zonder resultaat, en de verbinding wordt soms zelfs verbroken.

De meest recente update dateert van 19 juli. Toen vroegen ze mij om een GRMS-nummer, dat ik nooit heb ontvangen. Dit heb ik meerdere keren uitgelegd via telefoon en e-mail. Er werd beloofd om hier verder achteraan te gaan, maar sindsdien heb ik niets meer vernomen. Kan ik nu een update krijgen over de status van de betaling? Hoe lang zal het nog duren?

De referentienummers zijn als volgt:
SEC-91270

Edit: na 3 maand is het betaald...

Met vriendelijke groet,

0 Likes
23 Antwoorden
Luukj
First Poster
Opties

Zojuist gebeld door Samsung

Wacht nog op een status update van hun ergens deze week of volgende week. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_clzZF4P,

Bedankt voor jouw bericht. Ik lees dat het terugbetalingsproces aan de gaande is. De interne afdeling van onze E-shop is hiermee bezig. Het lijkt of ze alle gegevens hebben. Voor de zekerheid heeft mijn collega een herinnering gestuurd de afdeling. Laat weten wanneer je na een tijd nog niks hoort.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Luukj
First Poster
Opties
Hallo Ajay, wacht ondertussen alweer een week op een nieuwe update.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Luukj,

Ik lees dat er wel voortgang is, ze gaan het handmatig doorzetten. Ze wachten nog een laatste goedkeuring en dan kunnen ze sturen voor uitbetaling. De betreffende afdeling is dus er actief mee bezig.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Luukj
First Poster
Opties
Hallo Ajay, we zijn weer een weekje verder en nog steeds geen terugbetaling:) Als ik meer dan een maand doe over een betaling krijg ik toch echt meer problemen als consument dan als een fabrikant het doet :winking-face:
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallop @Luukj,

Ze zijn er nog mee bezig. Voor de zekerheid heb ik een herinnering gestuurd. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Luukj
First Poster
Opties
Hallo Ajay, aanstaande maandag zijn we ondertussen weer twee weken verder. Ik heb nog niets mogen ontvangen. Het duurt nu allemaal wel heel lang. Ik twijfel er over om contact op te nemen met ACM, rechtsbijstand en Samsung in gebreke te stellen . De term "redelijke termijn" is ondertussen wel verstreken. Het apparaat is in begin juli al door jullie als niet te repareren verklaard en het ligt nu al weken bij jullie.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw bericht Luukj,

Ik zie dat ze het handmatig de betaling proberen door te zetten. Mijn collega van de betreffende afdeling controleert de status zodat het zo snel mogelijk wordt voltooid. Ik controleer de status morgen weer.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Luukj
First Poster
Opties
Dankje Ajay-A. Ik ben de beroerdste niet. Heb zelfs weer een nieuwe Samsung gehaald. Maar zoals je leest, is het wel een keertje tijd om voor Samsung de wetgeving te volgen en de "boel" af te ronden. Ik wil je bedanken voor je communicatie en hopelijk is het hiermee deze week afgehandeld.
0 Likes