Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Cash back opvragen voor een Samsung device is 1 grote lijdensweg.

(Onderwerp aangemaakt op: 28-09-2024 10:28 AM)
192 Weergaven
geert seys
First Poster
Opties

Onlangs kocht ik een nieuwe smartphone en liet mij verleiden door het aanbod van Samsung met een beloofde cashback. Eventjes het aanvraag formulier invullen en aanvullen met de nodige documenten, fluitje van 1 cent, zo stellen ze het voor. De werkelijkheid blijkt anders !!

Om te beginnen was het aanvraag formulier op de officiële site van Samsung voor mij niet te vinden, ttz iedere link daarnaartoe zette mij telkens op een zijspoor. Toevallig vond ik via de site van Coolblue wel een link die rechtstreeks naar de aanvraag leidt. Maar dan pas begint de ellende, de juiste knoppen om door  te gaan ( = registreren) worden op de meest  schalkse manier gemasceerd  zodat je steeds weer opnieuw op een dwaalspoor gezet word. Lukt het je dan wel eens dan loopt het program vast of geven ze een foutmelding. Telkens weer wordt je de moed ontnomen door pop-ups  zoals “ nu eventjes geen tijd meer ? je kunt later verder gaan “ of “ er is een fout opgestreden – probeer het later opnieuw “ Maar ik ben een doorzetter . als je dan telkens een half uurke tussenlaat en weer opnieuw begint van 0, kom je zo stap voor stap één luik verder. Iedere keer moet je dus vanaf de bron herbeginnen , zo kom je langzaam vooruit. Uiteindelijk heeft het mij 3 uur werk gekost. In die tijd kon ik het 3-dubbele van de waarde van de cashback verdient hebben. Het is een echte schande om met deze marketing truck de mensen proberen om de tuin te leiden, in de hoop dat ze na een uur zwoegen de moed opgeven en de cashback laten vallen. Voor mij is het nu nog 9 weken wachten op de terugbetaling, als die tenminste wordt goedgekeurd, want dat is zelfs nog geen zekerheid.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @geert seys,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Al onze promoties kan je vinden via de onderstaande link. Ik heb wel intern jouw ervaring doorgegeven, zodat er naar gekeken kan worden naar verbeteringen in onze communicatie. Jouw feedback wordt dan ook erg gewaardeerd. Ik hoop dat je jouw Cashback zo snel mogelijk ontvangt!

https://bit.ly/2pDrIpq

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @geert seys,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Al onze promoties kan je vinden via de onderstaande link. Ik heb wel intern jouw ervaring doorgegeven, zodat er naar gekeken kan worden naar verbeteringen in onze communicatie. Jouw feedback wordt dan ook erg gewaardeerd. Ik hoop dat je jouw Cashback zo snel mogelijk ontvangt!

https://bit.ly/2pDrIpq

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes