Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telenet samsung s24

(Onderwerp aangemaakt op: 20-06-2024 01:40 PM)
2361 Weergaven
OJochen
Apprentice
Opties

Bij telenet loopt er een actie waar je de samsung s24 kan kopen voor 599 je krijgt dan 100 euro cashback + tablet a9.

Krijg je alle 2 de promoties of 1 ?

Ik heb hier 2x contact over gehad met telenet 1 zegt beide en de andere dat je moet kiezen tussen de 2.

Via samsung ook contact gehad en zei zeggen dat je ook moet kiezen tussen de 2.

Weet iemand hier het juiste antwoord want ik weet het zelf nietmeer.

Alvast bedankt.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @OJochen,

Bedankt voor jouw bericht en gefelicteerd met jouw S24. Je kan inderdaad voor allebei de promoties registreren, omdat het om 2 verschillende acties gaat. Laat weten wanneer het registreren is gelukt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
ClauDje70
Journeyman
Opties
je lomt voor alle 2 in aanmerking. Er zijn 2 aparte promoties daarvoor te vinden op de samsung site.
0 Likes
ClauDje70
Journeyman
Opties
even nog een aanvulling op mijn vorige bericht..ikzelf heb een formulier ingevuld voor de cashback en een firmulier voor de Tab 9+. Ik kreeg voor ieder een registratienummer via mail. Ik heb de Samsung S24 aangekocht bij telenet en daar staat ook duidelijk 100 cashback + Tab 9+ dus niet OF.
OJochen
Apprentice
Opties
Ja klopt wat je zegt maar ik lees overal dat er problemen rond deze acties zijn. Dus had ik even contact op genomen met hun en snap niet dat er 2 zeggen dat ge moet kiezen en de andere zegt beide promoties. Raar.
OJochen
Apprentice
Opties
Juist nog eens gevraagd..1718895816391.jpg
ClauDje70
Journeyman
Opties
Lekker duidelijk weer...maar ik neem aan dat ze het bij Samsung toch wel weten dus vind ik persoonlijk dat ze bij telenet een fout hebben gemaakt door te adverteren dat het cashback + Tab a9 ipv OF. ik wacht nog even af hoe Samsung mijn aanvragen gaat behandelen
0 Likes
OJochen
Apprentice
Opties
Klopt. Als samsung ze niet beide geeft zou ik bij telenet langs gaan . Ik heb dit bericht opnieuw gestuurd naar samsung en ze vonden dit raar en gaan het navragen bij het hoofdkantoor en mij zo snel mogelijk iets laten weten. 1718910325282.jpg
ClauDje70
Journeyman
Opties
Ik ben heel benieuwd wat hier uitkomt want zo langzamerhand zie je door de bomen het bos niet meer. Bij telenet zeggen dan dit en dan weer wat anders, bij Samsung hetzelfde probleem. Mag ik je een direct post sturen?
OJochen
Apprentice
Opties
Ik ook wel. Samsung ging vandaag iets laten weten ben benieuwd. Ja geen probleem
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @OJochen,

Bedankt voor jouw bericht en gefelicteerd met jouw S24. Je kan inderdaad voor allebei de promoties registreren, omdat het om 2 verschillende acties gaat. Laat weten wanneer het registreren is gelukt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager