Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Scheuren in de binnenbekleding Koelkast RS68N8221B1

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2022 12:43 PM)
1199 Weergaven
wimschupp
Explorer
Opties

OP 25 januari 2020 kregen wij deze mooie koelkast, bij het schoonmaken ontdekte ik dat bij de bovenste groentelade van voor naar achteren de binnenbekleding gescheurd is. Ik heb dit aangemeld bij de verkoper. Die geeft aan dat hier maar 2 jaar garantie voor staat. Op de overheidswebsite staat echter een langere termijn voor dit soort meldingen. Wie heeft hier ervaring mee en hoe is het opgelost? 1.jpg

Overigens hier de link van de overheid! https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanti...

0 Likes
Spring naar oplossing
27 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan dan via de mail in contact blijven met mijn mijn collega. Hopelijk kom je er met de verkoper ook uit zonder je rechtsbijstand. 

Succes!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
SSMBB
Apprentice
Opties

Beste Wim,  wat gek, ik heb net precies hetzelfde geconstateerd bij mijn koelkast! Gekocht in oktober 2020, dat moet toch een productiefout zijn! Bemmel en Kroon zegt ook, doei 2 jaar is verstreken. Hoe heb jij het opgelost? IMG_4927.jpgIMG_4929.jpg

0 Likes
wimschupp
Explorer
Opties

Ik heb het uiteindelijk via Samsung Nederland kunnen oplossen!

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @SSMBB,

Bedankt voor jouw bericht en bedankt voor de foto's. Ik zie in het systeem dat je al een reparatie hebt aangevraagd. Onze reparatiedienst neemt zo snel mogelijk contact met je op voor het maken van een afspraak en/of het verkrijgen van meer informatie. Wanneer had je de schade voor het eerst geconstateerd? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
SSMBB
Apprentice
Opties

Zou ik mogen weten hoe het is opgelost? Ze bieden mij aan, dat ik mag omruilen tegen 4,5/8 van de aanschafwaarde terwijl de koelkast afgekeurd is! Zoveel hebben we niet gespaard en de koelkast is al zo snel defect en afgekeurd, dat kan toch niet bij mij terecht komen als consument? Dus ik ga nu ook naar de consumentenbond en rechtsbijstand. Zou heel fijn zijn als ik niet alles zelf hoef uit te vinden. 

0 Likes
SSMBB
Apprentice
Opties

Geconstateerd ongeveer twee weken geleden, omdat deze lade moeilijk uit de koelkast gaat, vrees ik dat hij er al veel langer zit. Samsung heeft de koelkast inmiddels afgekeurd, is niet te repareren. DE RS68N8222S9 is niet meer leverbaar, vergelijkbaar model kost E1700, dus ik zou E800 moeten bijleggen voor koelkast met defect door leverancier, dit kan echt niet!

0 Likes
Oplossing
wimschupp
Explorer
Opties

Ik heb uiteindelijk mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld omdat ik het met het aanbod niet eens was, toen is het geregeld!

SSMBB
Apprentice
Opties

Ah, klinkt goed, ga ik dat ook doen!

Bedankt voor de reactie!