Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung S24+ is op afstand vergrendeld

(Onderwerp aangemaakt op: 31-10-2024 09:30 AM)
191 Weergaven
Members_cGLtsBO
First Poster
Opties

Gisteren om 16.40 was mijn telefoon Samsung S24+ vergrendeld. Ik kon niemand bellen, telefoon ontgrendelen, gewoon niks. Op de scherm staat dat ik PIN moet intypen om hem te ontgrendelen. 

Ik kocht hem op samsung webstore in augustus 2024 met inruil aktie maar ben helemaal vergeten mijn oude Samsung S10+ op te sturen want dat was voor mijn vakantie naar Asie waar ik bijna 2 maanden was gebleven. Ik heb nog nooit een herinnering van Samsung ontvangen dat mijn apparaat wordt vergrendeld, anders zou ik mijn oude Samsung S10+ inleveren.

Zouden jullie mij kunnen helpen wat moet ik doen om mijn Samsung S24+ te ontgrendelen want ik ga volgende week maandag op zakenreis en graag wil mijn telefoon gebruiken? Sturen jullie mij de nieuwe link voor inruilorder of wat de oplossing is? Ik kan Samsung Service Center in Amsterdam bezoeken en daar mijn oude telefoon inleveren of boete betalen als het nodig is. 

Ik heb in mijn email box oude email gevonden uit augustus van L8P nv (partner Samsung Inruil)  - "Nieuwe inruilorder ontvangen" met mijn OrderId maar de links zijn niet meer geldig. 

Alvast bedankt!

0 Likes
1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_cGLtsBO,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je nog niet verder bent geholpen help ik je graag verder. Kan je mij voorzien van jouw registratienummer? Ik stuur dan direct een bericht naar L8P. Kan je mij voor de zekerheid d.m.v. een privébericht jouw e-mailadres? Dan weten we zeker dat ze een e-mail sturen naar de juiste adres voor het aflossen van de openstaande bedrag.

Met groet,

Ajay

Community Manager