Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung promotie herkent EAN nummer niet!

(Onderwerp aangemaakt op: 25-05-2023 08:45 PM)
1807 Weergaven
patricia3093
Journeyman
Opties

Ik heb mijn Samsung S23 30 april besteld. Hier stond een promotie bij met extra inruilwaarde en een  muziekbox (onyx.....).

Nu is eergisteren mijn mobiel geleverd en wilde ik de box bestellen alleen krijg ik elke keer een foutmelding bij het EAN nummer 😞 

Direct contact gezocht via WhatsApp en ik zou binnen enkele minuten worden doorgestuurd naar een andere afdeling. Gisteren opnieuw een berich gestuurd  maar tot op heden geen antwoord.

Galaxy S23 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Peter9au, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Allereerst gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst! Via welke link probeer je deel te nemen aan de promotie? En staat het EAN-nummer ook in de lijst met deelnemende toestellen? Welke melding krijg je te zien als je het EAN-nummer invult?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
35 Antwoorden
Members_OLE1HLj
Journeyman
Opties

Volgende probleem voor het aanmelden van gratis harman karbon speaker bij aankoop van een samsung galaxy s23,s23+,s23 ultra (actie van vorige maand)

Aankoop gedaan op 30-4-2023  samsung website via ing shop. Toestel  vandaag ontvangen. Nu het volgende probleem tijdens het registreren van de promotie. De EAN code wordt niet herkend op de site?? Betreft exclusieve kleur grijs.

Toestel is gewoon voor benelux bestemd, apart dat de EAN code niet herkent wordt....wat kan ik doen? 

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat vervelend dat het niet werkt, wat is het Ean nummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_OLE1HLj
Journeyman
Opties

EAN -

Lijkt me meer een fout op de website dat dieEAN er biet bijstaat. Meerdere personen hebben hier last van lees ik op https://bit.ly/3WF3JF4 forum

https://bit.ly/3WMbDwE

Tijdens het bestellen stond duidelijl de promotie vermeld. Erg apart dit, en heb vaker via ing samsung shop besteld en nooit problemen met acties.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Gaat het om de normale, de plus of de Ultra?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ga eens naar instellingen > info telefoon > Softwaregegevens > en post 2 screenshots van alles wat je daar ziet.
Members_OLE1HLj
Journeyman
Opties

Betreft S23+ 256gb versie heb de doos nog niet geopend. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zegt via de ing shop, maar is het rechtstreeks via ing shop? Of ging het via hun naar een externe partner zoals mobiel . nl?
Members_OLE1HLj
Journeyman
Opties

Deze pagina https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/ing/registration

Inlog code krijg je via ING rentepunten, en vervolgens kun je met die code inloggen op de samsung site.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dus je weet 100% zeker dat het via de Samsung shop afkomstig is? Wat is het ordernummer?
0 Likes