Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie Smartwatch niet aan te vragen.

(Onderwerp aangemaakt op: 01-12-2024 11:13 AM)
225 Weergaven
FabianEngelen
First Poster
Opties

Ik ben al een paar dagen bezig om de promotie aan te vragen, dit kan tot 2 december zie ik.

Het veld Geboortedatum is voor ingevuld en blijft leeg. Ik heb in mijn samsung account alles correct staan, maar bij het aanvragen van de promotie blijft het veld geboortedatum leeg.

Als je naar de volgende stap wil gaan staat er "BirthDate Verplicht veld".

Je komt gewoon niet verder.

Is dit op te lossen?

ik heb verschillende browsers geprobeerd, cookies verwijderd, in mijn samsung account geboortedatum nogmaals opgeslagen... niets werkt.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @FabianEngelen,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24! Onze collega's van Promo afdeling zijn er mee bezig om alle issues met de registratie op te lossen en ze richten op om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Wanneer het hersteld is en je kan je niet meer registreren doordat de deadline is verstreken, laat het weten. We kunnen je dan apart voorzien van een link voor de registratie. Laat weten wanneer het voor de einde van de week nog niet is gelukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Er is momenteel een storing, dit zal waarschijnlijk ergens aankomende week worden opgelost🙏
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @FabianEngelen,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24! Onze collega's van Promo afdeling zijn er mee bezig om alle issues met de registratie op te lossen en ze richten op om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Wanneer het hersteld is en je kan je niet meer registreren doordat de deadline is verstreken, laat het weten. We kunnen je dan apart voorzien van een link voor de registratie. Laat weten wanneer het voor de einde van de week nog niet is gelukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @FabianEngelen,

Is het registreren voor de promotie aanvraag ondertussen gelukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes