op 19-02-2025 03:12 PM
Ik heb ook de Jet 75e gekocht maar de extra batterij krijg ik niet met de melding ""Het promotie product is niet gekocht in een deelnemend land." terwijl het gewoon in Nederland is gekocht, contact hierover kan volgens mij alleen via whatsapp maar hier krijg ik geen antwoord op mijn vragen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-02-2025 11:50 AM
Hallo @truus3,
Jij ook nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw Jet 75E! Ik help je graag verder. Om met de promoties mee te doen voor de Benelux regio, moet de Jet wel een Benelux model zijn. Het lijkt erop dat jouw verkoper jou een non-Benelux model heeft geleverd. We raden aan om contact op te nemen met jouw verkoper om te kijken wat mogelijk is binnen hun voorwaarden.
Wanneer je nog vragen hebt kan je ons gerust weer een bericht sturen.
Met groet,
Ajay
op 21-02-2025 11:50 AM
Hallo @truus3,
Jij ook nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw Jet 75E! Ik help je graag verder. Om met de promoties mee te doen voor de Benelux regio, moet de Jet wel een Benelux model zijn. Het lijkt erop dat jouw verkoper jou een non-Benelux model heeft geleverd. We raden aan om contact op te nemen met jouw verkoper om te kijken wat mogelijk is binnen hun voorwaarden.
Wanneer je nog vragen hebt kan je ons gerust weer een bericht sturen.
Met groet,
Ajay