Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie (lijst voor The Frame) wordt maar niet geleverd!!

(Onderwerp aangemaakt op: 04-10-2024 11:20 AM)
129 Weergaven
Bijnaam100
Student
Opties

Beste Samsung,

Helaas nog steeds mijn promotie niet ontvangen na goedkeuring met registratie nummer NLD14021375BZBD. Na een paar keer gebeld en geappt te hebben geen steek verder gekomen dan alleen; zodra de voorraad weer aangevuld is ontvangt u de promotie. Heel vreemd dat ik de lijst wel kan kopen voor 149 euro en deze dan WEL binnen 2 dagen kan ontvangen. Reactie van de klantenservice: "Wij hebben een apart magazijn voor promoties en daar is de voorraad op, dus u moet geduld hebben tot daar weer voorraad is."

Het leuke is dat de actie nog steeds aangeboden wordt. Hier is dan wel "genoeg" voorraad voor???
IK ZOU ER NIET MEER INTRAPPEN.

Is er IEMAND die mij kan helpen?
0 Likes
7 Antwoorden
Donut2024
Journeyman
Opties
Alle promoties geven problemen, niemand kan de aanmelding aanvullen indien nodig. Overbelasting is het antwoord.... dat is wel heel makkelijk. Probeer het later nog eens...... en kater werkt het ook niet.
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Bijnaam100, bedankt voor jouw bericht.

Op dit moment is er een storing die wij zo snel mogelijk willen oplossen. Mijn oprechte excuses voor het enige ongemak!

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Bijnaam100
Student
Opties
Jeetje wat een slecht antwoord 😮 !!
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Dat is niet de indruk die ik zou willen achterlaten natuurlijk. In het geval van een voorraad kwestie, zal deze inderdaad eerst moeten worden aangevuld voordat iets kan worden verzonden. Omdat het nu gaat om een backorder, kan dit langer duren dan normaal. Je zal nog steeds een bericht krijgen als het onderweg is.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Bijnaam100
Student
Opties
Alsnog blijft het een slecht verhaal dat als ik nu via de Samsung website de lijst bestel voor 149,- euro dat er opeens WEL voorraad is. Dat valt gewoon niet uit te leggen! Stuur me dan de lijst uit DAT magazijn op, is het opgelost!
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Begrijpelijk. Echter is de voorraad op de site anders dan een promotievoorraad. Dit staat namelijk los van elkaar. Als uit andere voorraden producten worden gepakt, kan dit problemen veroorzaken.

Zoals ik al eerder zei, krijg je bericht zodra er meer bekend is.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Bijnaam100
Student
Opties
Precies wat ik zeg, slecht verhaal, super slechte service. Voor de betalende klant wordt voorraad aangehouden en voor de sukkels die al hebben aangeschaft met een promotie ***** ze mensen in die al 4 maanden lang dit soort onzinnige berichten versturen. Kom gewoon je belofte na Samsung!
0 Likes