op 04-10-2024 12:07 PM
Ik heb onlangs de Galaxy Buds 3 Pro gekocht via het studentenportaal van Samsung. Ik wist dat er een promotie gaande was waarbij je een draadloos opladerduo krijgt met de Buds 3 Pro, dus ik probeerde mijn product te registreren. Ik ben twee keer afgewezen omdat het product niet bij een deelnemende winkel was gekocht. In de voorwaarden van de promo staat dat als je een aankoop doet in de Samsung-winkel, de promo automatisch aan je bestelling wordt toegevoegd, maar dit is niet gebeurd. Komt dit door de studentenkorting? Heeft iemand een soortgelijke ervaring gehad? Ik kan geen contact opnemen met de klantenondersteuning via WhatsApp en kan anders geen oplossing vinden.
op 07-10-2024 12:58 PM
Hi @Stan_Ivanov_97, welkom! Waarom lukt het niet om contact op te nemen met de klantenservice? Er zijn in principe twee dingen mogelijk, de promotie loopt niet via het studentenportaal of de voorraad van het promotieproduct was op het moment van bestellen niet (meer) toereikend. Wanneer heb je de Buds gekocht? Dan kijk ik even met je mee naar de voorwaarden.
op 07-10-2024 01:19 PM
op 08-10-2024 11:18 PM