op 13-03-2025 11:03 PM - laatst bewerkt op 18-03-2025 10:26 AM door Ajay-A
Hi,
Dit is echt een vreemd verhaal. Op 11 januari heb ik een Vodafone-abonnement afgesloten in combinatie met een Samsung S24 en de Galaxy Watch 7 LTE. Het abonnement ging pas op 13 februari in, en ik had verwacht dat ik de smartwatch een paar weken daarna zou ontvangen. Tot nu toe heb ik alleen een e-mail gekregen over mijn contract, maar verder niets over de promotie.
Omdat het zo lang duurde, heb ik vandaag contact opgenomen. Tot mijn verbazing wordt alles afgeschoven en wordt er beweerd dat ze hier niets over kunnen vinden. Bovendien zie ik de actie nergens terug op de Samsung Promotions-website. Wat is hier aan de hand? Ik heb juist voor Vodafone en een Samsung-toestel gekozen vanwege deze promotie.
De actie liep tot 12 januari 2025, dus ik heb het abonnement nog net op tijd afgesloten om ervoor in aanmerking te komen. Dat ik er nu niet voor in aanmerking zou komen, klopt simpelweg niet.
Ik ben ervan uitgegaan dat het proces vanzelf zou verlopen, zoals ik eerder bij KPN heb ervaren. Daar kreeg ik bij een abonnement een iPad als promotie, die zonder enige extra handeling na ongeveer drie à vier weken gewoon werd opgestuurd. Ik had verwacht dat het met deze actie net zo zou gaan. Dat blijkt nu niet het geval, maar op geen enkel moment ben ik hierover geïnformeerd.
Hoe nu verder? Ik heb inmiddels contact opgenomen met mijn rechtsbijstandverzekering (DAS), want ik vind het onacceptabel dat dit zo loopt.
Bij Vodafone ben ik vastgelopen na uren contact dus nu vraag ik het aan Samsung. Had ze liever gemaild, maar dit is blijkbaar onmogelijk...
Opgelost! Ga naar oplossing.
15-03-2025 03:32 PM - bewerkt 15-03-2025 05:04 PM
op 14-03-2025 10:53 AM
15-03-2025 03:32 PM - bewerkt 15-03-2025 05:04 PM