op 14-04-2024 04:05 PM
Op 9 april, in de avond een bestelling gedaan bij jullie online shop: een samsung s24 ultra (512gb), een screen protector, een wallet case en daar kreeg ik vanwege een promotie gratis de galaxybuds2 pro bij.
De volgende dag werd deze order geleverd, maar bij het openen van het pakketje begint de ellende. In de doos zitten de screen protector, de wallet case, de buds2 pro en een doosje buds FE en dus NIET de galaxy s24 ultra.
Hier meteen voor aan de bel getrokken en alle foto's van naar de klantenservice (whatsapp) gestuurd. Een klantenservice die alleen maar kan zeggen dat er een ticket is aangemaakt en dat ik geduld moet hebben. Vervolgens na nog wat bellen te horen krijgen dat dit 'onderzoek van vermissing' 10 tot 14 werkdagen KAN duren. Een onderzoek wat voor mij niet ruikt naar een vermissing maar naar heel wat anders... immers een merk oortjes met elkaar verwisselen is tot daar aan toe, maar het belangrijkste onderdeel van de bestelling, met een gigantische prijs is heel wat anders. Hoelanger dit duurt hoe waarschijnlijker het is dat de orderpikker van dat moment er goed vanaf komt en de klant met deze problemen blijft zitten.
Deze klantenservice houd je niet op de hoogte, je moet zelf de 'druk' er blijven op houden en ik als klant kan voorlopig fluiten naar mijn geld EN telefoon.
Meermaals aangeboden om zelf aangifte te doen bij de politie en consumentenbond, wat ze niet wilden.. De klant helpen in deze staat niet echt hoog op het lijstje van prioriteiten. Denk je veilig te bestellen bij de officiële website, krijg je alsnog dit gezeik.
op 14-04-2024 04:36 PM