op 06-12-2024 10:55 AM
Hallo,
Ik heb 30 november 2024 een wasmachine gekocht bij de Mediamarkt met promotie: €50 cashback. Ik heb de wasmachine netjes geregistreerd met alle aankoopbewijzen en foto SN toegevoegd.
Daarna heb ik een mail ontvangen dat mijn aanvraag niet compleet zou zijn; "het aankoopbewijs ontbreekt". Deze had ik al toegevoegd, maar goed via de link in de mail heb ik opnieuw de factuur gedownload. Hierna kreeg ik een afwijzingsmail met de vermelding dat het SN al eerder is gebruikt voor promotie! Registratienr.: NLD15517519STTS is het nr waarmee ik de aanpassing heb gedaan. Maar bij de afwijzing krijg ik een ander registratie nr.
Kan hier aub naar gekeken worden? Voel me een beetje opgelicht zo.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-12-2024 06:17 PM
Hallo @Burcin2,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw wasmachine. Ik lees in het systeem dat mijn collega van de Promotie afdeling jouw aanvraag opnieuw aan het beoordelen zijn. Laat weten wanneer je na een tijd nog niks hebt gehoord en/of ontvangen.
Met groet,
Ajay
op 10-12-2024 06:17 PM
Hallo @Burcin2,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw wasmachine. Ik lees in het systeem dat mijn collega van de Promotie afdeling jouw aanvraag opnieuw aan het beoordelen zijn. Laat weten wanneer je na een tijd nog niks hebt gehoord en/of ontvangen.
Met groet,
Ajay