Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechtste service ooit

(Onderwerp aangemaakt op: 07-03-2025 01:12 PM)
149 Weergaven
jesse0012
Student
Opties
Wasmachine en droger besteld met installatie. Bij de orderbevestiging staat nadat je hebt betaald drempellevering. Klantenservice gebeld en het hele bestelproces samen doorlopen waarna ook de medewerker op hetzelfe probleem uitkomt. Bij de installatie heb ik de medewerker ook gevraagd of ze een stackingkit installeren, en dat was het geval. 

1 week lang moeten wachten tot we eindelijk een datum konden plannen voor installatie. Op deze dag kwamen de beste mensen om de 2 machines op elkaar te zetten en weer te vertrekken omdat ze geen kit konden installeren. Ze hebben ook geen test gedaan of uitleg gegeven. Resultaat daarvan is dat de wasmachine elke kant op trilt. 

Ondertussen zijn we weer een week verder en je word van het kastje naar de muur gestuurd. Alles gaat naar de interne afdeling maar je hoort niks terug van deze afdeling. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @jesse0012,

Nog gefelicteerd met jouw aankoop van de wasmachine en droger! Ik help je graag verder. Dynalogic heb ik gecontacteerd voor je. Ze gaan jou een e-mail sturen om een afspraak te maken voor de installatie van de stapelkit en installeren van de machines aan de afvoer. Kan je ons laten weten wanneer je de e-mail van Dynalogic hebt ontvangen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @jesse0012 ,

Dat is wel echt heel zuur! Kan je misschien ook het ordernummer posten? Dan kan de Community Manager ernaar kijken en hopelijk iets voor je doen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
jesse0012
Student
Opties
Ja tuurlijk ik heb een ticketnr SPEC 127494
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @jesse0012,

Nog gefelicteerd met jouw aankoop van de wasmachine en droger! Ik help je graag verder. Dynalogic heb ik gecontacteerd voor je. Ze gaan jou een e-mail sturen om een afspraak te maken voor de installatie van de stapelkit en installeren van de machines aan de afvoer. Kan je ons laten weten wanneer je de e-mail van Dynalogic hebt ontvangen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes