Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ongeldige EAN code voor de Galaxy Buds FE actie

(Onderwerp aangemaakt op: 20-06-2024 08:34 AM)
167 Weergaven
Nanninga
First Poster
Opties
Ik heb een Galaxy A55 gekocht, bij een Nederlandse webshop, in de juiste periode. Maar nu kan ik de earbuds niet aanvragen omdat de EAN code schijnbaar ongeldig is... Wat gaat er mis en waarom doet mijn EAN code het niet? Ik voldoe toch aan de voorwaarden?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw feedback Nanninga,

De promoties gaan per regio, zoals de Benelux, en daarom doen alleen Samsung producten die voor die regio bedoeld zijn mee. Het is beste is dan inderdaad om jouw verkoper hierover te contacteren, vooral ook als je andere klachten hebt. Ik hoop dat je eruit komt met de verkoper.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Nanninga,

Bedankt voor jouw bericht en gefelicteerd met jouw A55. Het kan zijn dat je van jouw verkoper een Non-benelux product hebt ontvangen. Kan je de link voor de promotie en EAN-code met mij delen? Ik controleer het dan. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Nanninga
First Poster
Opties
Ik heb al gevonden dat de EAN code niet op het lijstje staat. Ik vind dit wel heel flauw van Samsung. Als consument doe je netjes wat je moet doen, je bestelt een product dat mee zou doen met de actie, binnen de geldige periode, bij een Nederlandse winkel. Maar als consument weet je niet welke EAN code op het toestel staat dat je toegestuurd krijgt. Je doet netjes wat je moet doen, maar omdat de verkopende partij de telefoons schijnbaar elders inkoopt sta je als consument met lege handen... Ik overweeg de telefoon maar gewoon te retourneren en een ander merk te kopen. Het mobiel bereik met de Samsung A55 is om te huilen. 1 streepje bereik, heel soms twee, en regelmatig geen enkel streepje. En dat met beide simkaarten, van twee verschillende providers, over twee verschillende netwerken. In mijn oude telefoon hebben beide kaarten vol bereik, waar ik met de Samsung 1 streepje vind als ik geluk heb. En dan ook nog zo'n lullige actie van Samsung om mensen uit te sluiten van een mooie promotie, om een reden waar de consument niks aan kan doen. Ik ben er wel klaar mee. Dit was voor het eerst weer een Samsung in bijna 20 jaar, en meteen ook weer de laatste.
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw feedback Nanninga,

De promoties gaan per regio, zoals de Benelux, en daarom doen alleen Samsung producten die voor die regio bedoeld zijn mee. Het is beste is dan inderdaad om jouw verkoper hierover te contacteren, vooral ook als je andere klachten hebt. Ik hoop dat je eruit komt met de verkoper.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes