Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na 16 weken nog steeds geen gratis lijst Samsung Frame

(Onderwerp aangemaakt op: 16-12-2024 09:28 AM)
145 Weergaven
Gwi_
First Poster
Opties

Goedemorgen,

op 9 juli 2024 heb ik mij geregistreerdvoor de promotie om een gratis lijst te krijgen na de aanschaf van mij Samsung Frame, deze werd bevestigd op 12 juli met registratienummer: NLD14365773XHBC. De lijst zou binnen 6 weken geleverd worden. Na een aantal weken, 1 augustus 2024, kreeg ik de meldingen dat het door drukt wat langer ging duren dan de 6 weken maar dat er alles aan werd gedaan om het zo spoedig mogelijk te leveren.

We zitten inmiddels op bijna 16 weken na registratie en na meerdere keren gebeld te hebben met de klantenservice ben ik nog geen stap verder. Er word telkens door iedereen bij de klantenservice vermeld dat het product niet op voorraad is en dat ik over een week maar nog een keer moet bellen om te kijken of ze het dan wel kunnen bellen. 

Kijkend op de webshop van Samsung kan ik deze lijst wel degelijk bestellen en is deze dus gewoon op voorraad. Zie hier: https://www.samsung.com/nl/tv-accessories/customizable-frame-vg-scfa-vg-scfa50bwbxc/

Aan het begin had ik respect en geduld voor de drukte en dat het lang duurde. Maar de onbeschoftheid en de onwilligheid om te helpen vanuit de klantenservice wekt inmiddels erge irritaties op. Je koopt een Samsung frame omdat deze mooi is met de lijst, en omdat je deze lijst "erbij" krijgt. Maar vervolgens moet er vanuit klant kant zo gigantisch veel moeite gedaan worden om te krijgen wij hij recht op heeft.

Graag ontvang ik hulp van iemand uit Samsung die wel bereid is een helpend antwoord te geven.

14 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Gwi_,

Bedankt voor jouw bericht en de aankoop van jouw Frame televisie. Ik lees dat gisteren op levering is gezet en dat de de zending is aangemaakt bij onze logistieke afdeling. Je ontvangt de lijst binnenkort. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
femvermeulen
Journeyman
Opties

Goedemiddag, 

Wij hebben een samsung the frame 2024 55 inch gekocht bij Hello TV op 30 november 2024. Bij het bestellen van de gratis lijst, kan ik 'Hello TV' niet kiezen maar alleen 'hallotv'. De 55 inch versie staat er niet bij. Hoe lossen we dit op? 

Vriendelijke groeten Femke Vermeulen

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @femvermeulen , Femke,

Probeer je hier te registreren?: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=EZBG7ZWP4CXAR

signatureee
Groet, Dick

femvermeulen
Journeyman
Opties

Dat lukt niet Dick omdat de Samsung Frame 55 inch hier niet bij staat. En het invullen van de winkel lukt ook niet, zie mijn vorige bericht. 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @femvermeulen , Femke,

Zou je wat screenshots willen posten van waar het fout gaat?

signatureee
Groet, Dick

femvermeulen
Journeyman
Opties

femvermeulen_0-1734337649839.png

0 Likes
femvermeulen
Journeyman
Opties

Je kunt niet de juiste TV en winkel selecteren en niet op 'verder' klikken.

0 Likes
femvermeulen
Journeyman
Opties

Done, zie hieronder

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @femvermeulen , Femke,

Er wordt gevraagd om de volledige modelcode.
Zou je daar QE55LS03DAUXXN willen invullen?

signatureee
Groet, Dick