Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Lijst tbv frame wordt niet geleverd

(Onderwerp aangemaakt op: 02-07-2024 04:11 PM)
35 Weergaven
ericschr123
First Poster
Opties

Beste Samsung,

Ik zou het graag op een andere manier doen, maar via whatsapp is vrijwel geen contact te krijgen. UPS is mijn pakket kwijt (lijst tbv frame) en ik moet jullie vragen een onderzoek in te stellen. Betreft registratienummer NLD13808756MSZW en track & trace 1ZE747336896116529.

Zouden jullie de melding aan kunnen maken?

Gr. Eric

0 Likes
7 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ericschr123,

Bedankt voor jouw bericht. Voor de Interne afdeling heb ik een ticket voor je aangemaakt onder PROM-4412. Hopelijk hoor je snel hier meer over. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
ericschr123
First Poster
Opties

Beste Ajay,

Volgens UPS is de claim inmiddels ingediend en afgesloten. Ik zou door Samsung op de hoogte gebracht moeten worden, maar ondanks dat er nog geen oplossing is heb ik nog niets van jullie vernomen.

Zou je weer een bericht kunnen sturen naar de betreffende afdeling?

Gr. Eric

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ericschr123,

Had je al een ontvangstverklaring ondertekend? Zo nee, dan mail ik het naar je en stuur dit door naar onze Interne afdeling. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
ericschr123
First Poster
Opties

Die heb ik inderdaad ondertekend

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo ericschr123,

Naar welke afdeling had je dit opgestuurd en als je een kopie nog hebt, kan je het met mij delen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
ericschr123
First Poster
Opties

Ja welke afdeling, customer service via whatsapp.. Het formulier is ook al doorgestuurd naar DHL (anders kunnen ze de claim niet sluiten). Ik kan hier alleen geen PDF uploaden. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo ericschr123,

Kan je mij jouw nummer en naam doorgeven wat je gebruikt op WhatsApp via een privé-bericht? Ik kijk het dan intern na.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes