op 30-03-2023 03:38 PM
Op 12 februari heb ik wasmachine en droger gekocht bij Mediamarkt Den Bosch.
Op de apparaten zat een sticker met de boodschap dat je, na registratie, 100 cashback zou krijgen voor één apparaat, óf 250 in totaal als je zowel een wasmachine als droger kocht (wat neerkomt op 125 euro per apparaat).
Deze week ontving ik dan eindelijk reactie van samsung: de cashback wordt toegekend: 2 x 100 euro. Van de extra korting bij aanschaf van een set is vreemd genoeg geen sprake meer, en ook op website lijken de voorwaarden aangepast sinds het begin van de actie.
Telefonisch werd mij te verstaan gegeven dat ik naar de mediamarkt zou moeten gaan om daar bewijsmateriaal (bijv. oude stickers of posters) te zoeken. Die had MediaMarkt (helaas, maar begrijpelijk) niet meer.
Het is frustrerend te moeten constateren dat de voorwaarden zijn aangepast en dat ik nu 'gek' lijk, zowel aan de telefoon met samsung als in de mediamarkt. En dat terwijl het kantoor van Samsung toch vol moet liggen met bewijsmateriaal (ook om eventueel mijn ongelijk aan te tonen).
Mijn oproep is dus: geef mij de 50 euro additionele cashback waar ik recht op denk te hebben, of laat mij dan eenvoudigweg zien dat ik ernaast zit door de sticker te tonen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 31-03-2023 04:45 PM
Hi @Corneheid, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet de bedoeling om je dit gevoel te geven zeker niet na zo'n mooie aankoop. Als ik je gegevens erbij pak zie inderdaad staan dat het voor beide registraties om een cashback gaat van €100.-
Als ik de voorwaarden van deze promotie doorneem zie ik hier wel verschillende bedragen in staan bij verschillende apparaten, echter zie ol geen opties wat een koppelverkoop aangaat. Omdat de bedragen per product verschillen kan hier wellicht het misverstand uit zijn ontstaan tijdens de aankoop.
Wil je meer weten over deze promotie kijk dan hier: Ontvang een bedrag t.w.v. maximaal €150 retour | Samsung Nederland
Uiteraard wel heel veel gebruiksplezier toe met deze mooie combinatie en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het ook graag van je!
Goed weekend alvast en groeten,
Martijn
op 30-03-2023 03:53 PM
op 30-03-2023 04:10 PM
NLD9504999SCGYW en NLD9502596KWPXQ
op 31-03-2023 04:45 PM
Hi @Corneheid, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet de bedoeling om je dit gevoel te geven zeker niet na zo'n mooie aankoop. Als ik je gegevens erbij pak zie inderdaad staan dat het voor beide registraties om een cashback gaat van €100.-
Als ik de voorwaarden van deze promotie doorneem zie ik hier wel verschillende bedragen in staan bij verschillende apparaten, echter zie ol geen opties wat een koppelverkoop aangaat. Omdat de bedragen per product verschillen kan hier wellicht het misverstand uit zijn ontstaan tijdens de aankoop.
Wil je meer weten over deze promotie kijk dan hier: Ontvang een bedrag t.w.v. maximaal €150 retour | Samsung Nederland
Uiteraard wel heel veel gebruiksplezier toe met deze mooie combinatie en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het ook graag van je!
Goed weekend alvast en groeten,
Martijn
op 06-04-2023 12:14 PM
Beste Martijn,
Bedankt voor je vriendelijke antwoord. Je geeft aan dat je de voorwaarden hebt doorgenomen. Ik snap niet waarom je dat hebt gedaan, want ik geef juist aan dat die veranderd zijn. Ik zou graag de originele voorwaarden (die nu niet meer online staan) willen inzien. Of de stickers die destijds op de apparaten hebben gezeten. Want die waren echt anders dan de huidige voorwaarden waar je naar verwijst.
Groet,
Corné
op 06-04-2023 12:19 PM