Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht nav misleiding Samsung promotie actie tbv S25 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2025 11:43 AM)
535 Weergaven
KeithA
Journeyman
Opties

Hallo allemaal,

Leuk en aardig dat Samsung mensen probeert over te halen om over te stappen naar de nieuwe S25 reeks. Zo heb ik ook interesse (misschien straks: "had") , echter als ik alle vouchers invul dan komt de korting niet overeen met eind bedrag. Meerdere keren contact gehad met de Samsung Helpdesk en niemand kon me daar helpen, de betreffende interne afdeling had kennelijk weekend (ook dat kan natuurlijk) en moest wachten.

Toch besloten om de S25U te bestellen om van de "Early Bird Deals" te kunnen profiteren in de Samsung Shop App en dan toch mijn teveel betaalde bedrag achteraf te claimen. De dame aan de telefoon zei (vd Helpdesk) zei dat dit misschien het beste was om te doen en alle screenprints op te sturen (wat ik meerdere malen heb gedaan).

Gisteren belde een zeer geïrriteerde dame genaamd Marousja van de betreffende interne afdeling op als volgt:

Samsung: "De berekening op de website klopt en daar moet u het mee doen, accepteert u dat?"

Ik: "Nee dat accepteer ik niet, als ik een berekening maak met de betreffende bedragen dan klopt het niet, dat kunt u ook in de chat zien. Dus nee ik ga hier niet mee akkoord."

Samsung: " Helaas hier zult u het mee moeten doen, gaat u akkoord."

Ik: "Nee zeker niet, het klopt niet, waarom moet ik akkoord gaan met iets wat niet klopt. Laat dan op z'n minst zien hoe jullie berekening is" 

Samsung: "Nee niet mogelijk. Als u geen vragen meer heb dan beëindig ik de verbinding."

Vervolgens haar naam gevraagd en heeft ze zonder pardon opgehangen. Heel klantonvriendelijk deze manier. Ik hoop dat Samsung dit gesprek kan terugluisteren want dit is geen stijl hoe je wordt geholpen.

Dit daargelaten, mijn probleem is nog steeds niet verholpen en ik verwacht op z'n minst een fatsoenlijke verklaring van Samsung..... Ze zeggen dat je een Wacht7 kado krijgt in de early bird fase, maar zodra je de kortingsbonnen inzet, dan bottom line betaal je ook voor de horloge. Nou lekker doorzichtig en mooie vorm van misleiding!

Ik overweeg voor nu om mijn bestelling te annuleren dan wel terug te sturen en over te stappen naar een ander merk. Dit is geen stijl!

Omdat mijn berekening niet geheim is voeg ik deze toe, dan kunnen jullie deze zien en als iemand ziet wat ik verkeerd heb gedaan dan hoor ik dat ook graag:

Members_XN7VKfq_0-1738233739860.png

Ik hoop dat andere mensen ook hun ervaring kunnen delen die dit hebben meegemaakt. Samsung kan gewoon niet zomaar mensen misleiden.

Members_vRFlS48
Apprentice
Opties

Bij mij is de verschil van €259 euro. Klacht ingediend en nog geen reactie. Hun rekenmodule klopt niet. İk heb 3 verschillen Samsung medewerker aan de lijn gehad en alle 3 kon geen antwoord geven..

0 Likes
Nick-H
Pathfinder
Opties
Goedenavond,

De uitleg heb ik niet. Maar ik heb precies hetzelfde meegemaakt. De diverse chats met medewerkers van Samsung helpen al helemaal niet, ze weten het niet of ze zeggen dat het klopt. Ik heb ook een paar x geconstateerd dat er een hele andere prijs werd gebruikt in de early bird periode. De adviesprijs van de toen gratis geleverde watch werd bij het gehele bedrag opgeteld en daar werd 10% van af geteld kortom van begin tot eind zeer misleidende en bedragen die niet lijken te kloppen met Samsung kwam ik er niet uit dus ik heb mijn s24 Ultra gehouden.

Succes verder
Members_vRFlS48
Apprentice
Opties

Antwoord van Samsung verkoop afdeling: 
Goedemiddag Mustafa, ik ben er weer! Ik heb feedback van de interne afdeling over je website-prijs vraag. Hierbij de volgende uiteenzetting:
1) Het toestel kost 1569 EUR
2) Trade In waarde: 560 EUR
3) Extra Trade In voordeel: 150 EUR
4) Rest bedrag: 859 EUR. Hierop wordt LS voucher (10%) toegepast: 773.10 EUR. LS voucher korting: 85.9 EUR
5) Andere kortingen 494.90 EUR omvatten de LS korting (85.9), Extra Trade In korting (150) en prijs van de Galaxy Watch7 (259) momenteel op de website (zie screenshot).

Dus: Mijn conclusie:
De klant wordt gewoon voor de gek gehouden. Met dit antwoord geven ze zelf al toe dat de berekening fout is. De prijs van een gratis product, oftewel een cadeau, opnemen in de berekening en het vervolgens als ‘gratis’ bestempelen is pure misleiding van de klant.

0 Likes
Members_vRFlS48
Apprentice
Opties

Een week verder na het melden van bovenstaande kwestie en nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik zou gebeld worden voor een verdere uitleg, maar elke uitleg die ze geven, klopt niet met hun eigen berekeningen. De berekening klopt niet, niemand neemt verantwoordelijkheid. Het lijkt alsof ze struikelend hun kop in het zand steken en doen alsof ze het niet zien.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_vRFlS48,

Had je een ticket-nummer ontvangen van mijn collega? Zo ja, kan je het met mij delen? Ik kijk het dan intern na voor je.

Met groet,

Ajay   

Community Manager
0 Likes
Members_vRFlS48
Apprentice
Opties

Dit is de ticket SPEC-125307.  Eergisteren nog gesproken en antwoord is: Goedemorgen Mustafa, De ticket is momenteel dan ook in behandeling bij de betreffende afdeling,  wanneer wij hierop een update ontvangen, laten wij het je weten! ^Damian

maar nog steeds niks gehoord, niet gebeld en op geen enkele manier terugkoppeling ontvangen.

0 Likes
Members_vRFlS48
Apprentice
Opties

Dit is de ticket SPEC-125307.  Eergisteren nog gesproken en antwoord is: Goedemorgen Mustafa, De ticket is momenteel dan ook in behandeling bij de betreffende afdeling,  wanneer wij hierop een update ontvangen, laten wij het je weten! ^Damian

maar nog steeds niks gehoord, niet gebeld en op geen enkele manier terugkoppeling ontvangen.

0 Likes
Members_vRFlS48
Apprentice
Opties

Statusupdate klacht/bezwaar – ticket SPEC-125307

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Members_vRFlS48,

Ik lees dat onze interne afdeling er inderdaad  intern er nog mee bezig is. Ik monitor het voor je elke dag. We houden contact. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_vRFlS48
Apprentice
Opties

Onderwerp: Statusupdate klacht/bezwaar – ticket SPEC-125307

Beste,

We zijn inmiddels aan het begin van de derde week sinds de indiening van mijn klacht/bezwaar over de prijsopbouw van de telefoon. Mijn klacht en het verzoek om gebeld te worden zijn geregistreerd onder ticket SPEC-125307.

Kunt u mij laten weten wat de huidige status is en wanneer ik gebeld zal worden? De eerste promotieronde heb ik gemist, omdat ik pas bericht ontving nadat de prijs van de telefoon al was gestegen naar €1.449. Inmiddels is de prijs verder gestegen naar €1.569, en vandaag zag ik dat de inruilwaarde ook bijna €50 is gedaald. Hoe langer dit duurt, hoe nadeliger dit voor mij uitpakt.

Wat gebeurt er als ik ook deze tweede promotie mis?

Ik hoor graag spoedig uw reactie.

0 Likes