Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht indienen over retour sturen

(Onderwerp aangemaakt op: 28-03-2025 09:51 AM)
232 Weergaven
Annemijn-2025
Explorer
Opties
Kan iemand mij vertellen hoe ik een officiële klacht in kan dienen? Eerst duurde het 2 maanden ipv 1 maand voor ik mijn S25 ultra en de watch 7 ontving. Waarbij ik 3 keer een foutieve nieuwe leverdatum kreeg na er constant achteraan te zitten. 

Nu wil ik mijn S25 ultra en de watch 7 retour sturen en is dit ook door intern al 2 keer opgepakt, maar er blijft staan in de mails (na 8 keer nog) 0 x s25 ultra retour en de klantenservice beweert steeds dat het wel goed komt en dat ik wel een retourlabel ontvang. Dit gebeurt alleen nooit en ze schuiven het vervolgens steeds op weer een dag afwachten terwijl het retourtermijn intussen steeds korter wordt.

Ik wil gewoon mijn S25 ultra en de watch 7 kunnen retourneren en mijn geld terug!

Update: Na 5 weken eindelijk alles rond met het retourneren en geld terug. In totaal heeft alles (levering + retourneren) dus 13 weken langer geduurt dan gepland was! 
0 Likes
Spring naar oplossing
22 Antwoorden
Annemijn-2025
Explorer
Opties
Zal ik doen. Bedankt voor deze update.
Oplossing
Annemijn-2025
Explorer
Opties
Ik heb het bedrag ontvangen.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is erg mooi om te lezen Annemijn-2025,

Nog bedankt voor jouw geduld en wanneer je nog vragen hebt kan je ons altijd weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes