Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht indienen over retour sturen

(Onderwerp aangemaakt op: 28-03-2025 09:51 AM)
216 Weergaven
Annemijn-2025
Journeyman
Opties

Kan iemand mij vertellen hoe ik een officiële klacht in kan dienen? Eerst duurde het 2 maanden ipv 1 maand voor ik mijn S25 ultra en de watch 7 ontving. Waarbij ik 3 keer een foutieve nieuwe leverdatum kreeg na er constant achteraan te zitten. 

Nu wil ik mijn S25 ultra en de watch 7 retour sturen en is dit ook door intern al 2 keer opgepakt, maar er blijft staan in de mails (na 8 keer nog) 0 x s25 ultra retour en de klantenservice beweert steeds dat het wel goed komt en dat ik wel een retourlabel ontvang. Dit gebeurt alleen nooit en ze schuiven het vervolgens steeds op weer een dag afwachten terwijl het retourtermijn intussen steeds korter wordt.

Ik wil gewoon mijn S25 ultra en de watch 7 kunnen retourneren en mijn geld terug!
0 Likes
20 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wat is je ordernummer? Dan kan de Community Manager dit oplossen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Annemijn-2025
Journeyman
Opties
NL250124-99106504
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Annemijn-2025,

Bedankt voor de informatie. Ik vraag het voor de zekerheid na bij de betreffende afdeling. Zo snel mogelijk kom ik weer bij je terug. Bedankt voor jouw geduld. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Annemijn-2025
Journeyman
Opties
Hier ook een printscreen van wat ik steeds krijg. Dus 0x Galaxy S25 ultra en niks over de watch 7.1743159521596.jpg
0 Likes
Annemijn-2025
Journeyman
Opties
Is er inmiddels al meer duidelijkheid? Ik heb namelijk nog altijd niks ontvangen.
0 Likes
Annemijn-2025
Journeyman
Opties
Ik zou nu toch graag willen weten hoe ik een klacht indien en een oplossing willen, want mijn retourtermijn verloopt met een aantal dagen en ik heb geen toezegging dat deze kan worden verlengd en ik heb ook nog geen bericht dat het goed zit om de S25 ultra en de watch 7 te kunnen retourneren.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Annemijn-2025,

Jouw retourverzoek hebben we binnen het termijn ontvangen en voor jouw retour is ook een interne ticket aangemaakt (SPEC-131940) . Over het verlopen van het termijn hoef je dus geen zorgen over te maken. Het lijkt erop dat er een storing is bij jouw order waardoor de retour niet goed wordt verwerkt. Jouw melding/klacht hierover is ook doorgestuurd naar onze hoofdkantoor. De betreffende afdeling is ermee dit te herstellen, zodat jij de juiste retourlabel ontvangt. Ik monitor het ook elke dag.

Wanneer je na een tijd niks hoort en/of ontvangt kan je ons gerust weer een bericht sturen. Wanneer ik zelf verandering zie neem ik gelijk weer contact met je op.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Annemijn-2025
Journeyman
Opties
Bedankt voor de duidelijkheid. Hopelijk is het snel opgelost.
0 Likes
Annemijn-2025
Journeyman
Opties
Intussen nog altijd geen informatie meer ontvangen over het retourneren. Ik zou toch wel graag mijn S25 ultra en de watch 7 willen retourneren conform jullie retourbeleid en over de duur hiervan intussen een klacht willen indienen.

Volgens het consumentenrecht heb ik ook recht op het retourneren en het aankoopbedrag terug te ontvangen.

Graag zie ik nu een antwoord anders dan iets wat neer komt op 'wacht maar weer af', een passende oplossing.
0 Likes