Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Inruilwaarde oude telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 21-02-2022 10:06 PM)
690 Weergaven
Ramon73
Journeyman
Opties

Goedenavond.

Ik kreeg een mailtje van Samsung met daarin een pre-order aanbieding.
Nu wil ik graag een andere telefoon en dus is er interesse.
Ik krijg de mogelijkheid een telefoon uit te zoeken en daarna ook om een inruiltoestel te selecteren.
Ik heb dus een Samsung s20 Ultra en kreeg tot mijn schrik 100,00 euro aangeboden?
Bij de directe inruilwaarde staat zelfs 0.

Meerdere keren heb ik het opnieuw geprobeerd via mijn computer en via mijn telefoon met telkens hetzelfde resultaat.
Hulp vragen via de website resulteert in een BOT, dit terwijl ik liever de vraag stel aan iets wat leeft :smiling-face:

Op deze manier zie ik het totaal niet zitten om op deze manier een telefoon aan te schaffen.

Is dit een fout of een grapje, heeft iemand anders dezelfde ervaring?

Met vriendelijke groet,

Ramon

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ramon73
Journeyman
Opties
Ik heb gisteren het via een linkje van de ING kunnen doen. Daar kreeg ik ook een aanbieding van.
Deze werkte wel.
De link van Samsung was ook nog eens van de Belgische site....

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
DaanKent
Apprentice
Opties
Goedemiddag, Ik ben momenteel aan het kijken voor een nieuwe telefoon. Ik zag dat ik gebruik kon maken van inruilvoordeel. Toen ik vanochtend hierbij mijn telefoon invulde kreeg ik nog €68 als inruilwaarde. Toen ik net nog een keer keek stond er echter dat ik €0 inruilwaarde krijg. Hoe kan dit komen, waarom verandert deze waarde oppeens?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ik denk dat je niet goed hebt geklikt ergens. Wat probeer je precies in te ruilen en welk toestel wil je kopen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
DaanKent
Apprentice
Opties
Ik probeer de a71 in te ruilen bij het preorderen van een s22+ (met de 100 euro extra inruilwaarde). Toen ik dit vanochtend invulde kreeg ik 68 + 100 en als ik dit nu doe krijg ik alleen de 100 extra. Ik weet niet of het misschien kan liggen aan het feit dat ik via het partnerprogramma van mijn werk bestel, dit lijkt mij sterk aangezien ik het allebei de keren via die pagina deed.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je de cookies van je browser al gewist of het even in een andere browser geprobeerd?
DaanKent
Apprentice
Opties
Ja dat had ik ook al gedaan
0 Likes
DaanKent
Apprentice
Opties
Ik ervaar op het moment hetzelfde probleem. Gisteren kreeg ik gewoon nog een hoger bedrag
0 Likes
Jan
Helping Hand
Opties
En dan loop je het risico dat je de telefoon instuurt en vervolgens vindt men nov iets en dan krijg je maar €50,= en dat moet je dan accepteren indien niet dan ben je ook je telefokn kwijt. Die krijg je niet terug want dat staat in de actievoorwaarden.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het blijft leuk dat je kunt inruilen😀 Maar eerlijk is eerlijk op marktplaats vang je 3x zoveel voor je toestel.
Daagyo
Student
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb gisteren contact gehad met Samsung klantenservice en ze hebben op dit moment een storing. Ze zijn bezig om dit op te lossen. Mij werd geadviseerd om het gewoon nog een keer te proberen op een later tijdstip. Vanochtend nogmaals contact gehad, probleem is nog niet verholpen. Helaas niets anders dan afwachten helaas.

0 Likes