Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe kan ik een klacht indienen over de "klantenservice"

(Onderwerp aangemaakt op: 27-12-2023 04:26 PM)
6559 Weergaven
Sebastiaan3
Explorer
Opties
Hoe kan ik het beste een klacht indienen over de waardeloze klantenservice van Samsung.

Via whatsapp wordt er niet meer gereageerd. En bellen dan kom je urenlang in een ping pong tussen verschillende afdelingen.

Wie heeft de oplossing?

Behalve dan geen samsung producten meer kopen. 

Groet
Sebastiaan
68 Antwoorden
Gepofte Aardappel
First Poster
Opties

waarom vind je het waardeloos dan ze doen toch gewoon hun werk?? kun je uitleggen wat de probleem is?

0 Likes
Sebastiaan3
Explorer
Opties
Deden ze maar eens hun werk. Beloven om terug te bellen. Doorverbinden naar afdelingen die je ook niet verder kunnen helpen.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat is precies het probleem? Als je dat even kunt uitleggen dan kan er wellicht wat aan gedaan worden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Sebastiaan3
Explorer
Opties
Vanaf 5 december probeer ik bij Samsung een garantie certficaat te ontvangen voor aanvullende garantie voor mijn wasmachine. De aankoop is geweest is mei 2021 en dit is volgens Samsung wel erg lang geleden.... ik heb de machine destijds aangemeld ook zichtbaar in het overzicht van samsung members alleen kan Samsung nog geen certificaat vinden. Ik heb nu via Samsung let me.repair een reparatie uit laten voeren. Deze kosten heb ik zelf dienen voor te schieten en kan het nu alleen bij Samsung indienen als ik eem garantie certificaat heb en die kunnen ze niet vinden... bij telefonisch contact snapt iedereen het maar niemand kan het document vinden. Via whatsapp wordt niet gereageerd
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je misschien ook het reparatienummer ? Of een ordernummer van destijds dan kan het worden uitgezocht.
0 Likes
Sebastiaan3
Explorer
Opties
Het betreft reparatie nummer RN161482745 / 4272411922
Sebastiaan3
Explorer
Opties
Hi Patrick,
Heb je wellicht al iets meer over de status van mijn vraag?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
De community manager moet dit oppakken. Helaas is het forum wat trager tijdens de feestdagen. Maar geen zorgen geen enkel topic wordt overgeslagen.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Sebastiaan3 ,

Ik heb jouw dossier bekeken en ik lees terug dat we wel de registratie toentertijd kunnen vinden maar niet de registratie van jouw verlengde garantie. Kan je wellicht nog een bevestigingse-mail van je aanmelding terugvinden? Zo niet, dan kijk ik voor je verder.

Met groet,

Ajay 

Community Manager