Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

geen geld retour wacht al meer als een maand.

(Onderwerp aangemaakt op: 28-03-2024 04:16 PM)
267 Weergaven
Wesley bakkeren
First Poster
Opties

beste samsung liefhebbers.

net als de meeste hier lees ik dat ik ook nog steeds mijn geld nog niet terug heb.

ik ben al meer als 3 weken aan het bellen en whatsappen elke forum benadert.

ik krijg steeds de mededeling dat er aangewerkt wordt intern.

ik heb nog steeds mijn geld niet terug en begin het behoorlijk beu te raken.

wat zijn de mogelijkheden die ik nog heb om dit eindelijk voor elkaar te krijgen?.

incassobureau? consumentenbond? kassa?.

wanneer wordt dit een keer opgelost en betalen jullie binnen de wettelijke 14 dagen terug en komen niet steeds met excuses aan want daar schieten we niks mee op en hebben we ook totaal niks aan.

groetjes,

een gehele frustreerde en kwade klant!!!

0 Likes
6 Antwoorden
Wesley bakkeren
First Poster
Opties

heey

0 Likes
Wesley bakkeren
First Poster
Opties

je hebt zeker hetzelfde probleem, en wordt ook van het kastje na de muur gestuurd zonder echte oplossing.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Wesley bakkeren,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je mij voorzien van jouw bestelnummer? Ik kijk het dan intern na.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
MarcelScheepmaker
Apprentice
Opties

Ik ben ook al sinds 1 Juli 2024 bezig met Samsung over artikelen die zijn geweigerd voor zij het warenhuis hadden verlaten. Elke keer krijg je een nieuwe ticket nummer  en kan je afwachten. 25 Juli en nog met hun bezig tevens slechtsprekende Nederlandstalige waar je alles 5x moet uitleggen of het niet snappen. Ik ga nu na veel geruzie met hun nu over op juridisch advies..Schande Samung al mijn hele leven klant en zo gaan jullie met mensen om???? Als je geld van mij moest hebben moet het binnen 14 dagen...Jullie gaan nu maar eens over op terugbetalen voor ik bij de advocaat ga zitten. Kassa is ook op de hoogte en Tros Radar ook nu..verdere acties volgen nog...

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MarcelScheepmaker,

Bedankt voor jouw bericht en uitgebreide uitleg. Ik zie dat onze E-store afdeling hiermee bezig is. Voor de zekerheid maak ik een ticket aan voor onze Escalatie afdeling. Ze nemen in de loop van volgende week contact met jou op. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
FFrank
Journeyman
Opties
Ik heb ook het probleem dat ik niet wordt terugbetaald. Inmiddels gebruik gemaakt van de creditcard service die he geld gaat terugboeken en dit verder oppakt met Samsung
0 Likes