op 17-06-2024 06:25 PM
Hallo
Ik heb een mail ontvangen om mijn promotie registratie te corrigeren omdat de streepjescode of productsticker op de verpakking ontbreekt. Als ik de link volg om deze registratie aan te passen is het uploadveld voor de gevraagde foto echter niet zichtbaar, ik kan alleen de factuur opnieuw uploaden.
Ik ben ook 100% zeker dat de foto die ik bij het aanvragen heb opgestuurd wel degelijk de benodigde gegevens bevat.
Na een dag te wachten op hulp via WhatsApp vraag ik nu maar hier om ondersteuning.
Ik heb overigens nog een tweede promotie aangevraagt voor de Galaxy Tab A9+ gelijktijdig met deze, maar hier komt totaal geen reactie op.
Alvast bedankt
op 18-06-2024 11:22 AM
Ondertussen heb ik op de promotie voor de Galaxy Tab A9+ bevestiging gekregen dat deze is goedgekeurd. Deze aanvraag bevatte exact dezelfde foto als de cashback, dus ik veronderstel dat het niet ligt aan de foto.
Hulp bij de promotie te corrigeren zou dus zeer fijn zijn.
op 18-06-2024 01:52 PM
ik heb net hetzelfde probleem , mag ik u vragen waar u de galaxy tab a9 heb aangevraagd aub
op 18-06-2024 08:14 PM
Ik heb net hetzelfde probleem ervaren. Heb gisteren 5 uren geprobeerd om een nieuwe registratie te doen. Het lukte mij uiteindelijk. Weeral een nieuwe registratiecode. Heb er al 3 ondertussen. Ben er ook zeker van dat ik die foto van de streepjescode heb doorgestuurd. Samsung zegt van niet. Hopelijk krijg ik vlug antwoord voor de 200E cashback en de gratis Tablet. Denk dat ze het willen verdoezelen. Op Whatsapp en Messenger antwoorden ze niet. Een domme computer dat rond de pot draait!
op 20-06-2024 10:02 AM
Hallo @Members_U5nAThp & @Gunther151,
Bedankt voor jullie bericht en gefelciteerd met jullie S24! Er is inderdaad een storing aan de gaande, de betreffende afdeling is bezig het zo snel mogelijk te verhelpen. Kunnen jullie mij voorzien van jullie registratienummer? Ik kijk het dan intern na.
Met groet,
Ajay